1
Vraag
2
Reageer en help mee
Gewoonxan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Graag door met Doornbos

Best Ziggo,

Het klopt, ik probeer al een tijdje aan te geven dat Rob Kamphues niet de geschikte presentator is van formule 1 gerichte programma's. Geen controle over de gesprekken, altijd willen overbieden in bij-de-hand gedrag wat meestal eindigt in afzeiken. De drang om continue aan het woord te willen zijn, zeker wanneer Doornbos iets wilt toelichten, is op z'n zachtst gezegd erg vervelend te noemen.

Afgelopen week keek ik via Youtube naar de Formule 1 cafe. Doornbos was verfrissend, interessant door juiste vragen en juiste hoeveelheid humor. Van afzeiken was absoluut geen sprake evenals dat er amper geïnterrumpeerd werd.

Ondanks dat ik het vermoeden had dat ik 1 van de weinige dacht te zijn, die zich storen aan de wijze van presenteren van Kamphues, verrasten de vele commentaren op Youtube mij enorm.

Ondanks de negatieve berichten rondom Kamphues in het verleden, denk ik dat er echt wel een plekje is voor hem in Medialand. In de huidige rol echter, kan hij amper het hoofd boven water houden.

Met welk recht ik dit berichtje heb geschreven is vrij eenvoudig. Per maand wordt er EURO. 9,95 van mijn Itunes account afgeschreven en geniet vele uren van zowel Formule 1 als golf. De voorbeschouwingen en formule 1 cafe, op zich leuke en boeiende programma's. Maar ik zou graag mer voor mijn geld willen zien, betere kwaliteit, beter ingevoerde personen en geen kroegen-humor in de vorm van afzeiken, interrumperen en haantjesgedrag.
2 Reacties 2
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Geen kroegenhumor in het programma Formule-1 Café?
Dat is er juist de bedoeling van.
Ik vind Doornbos een prima sidekick maar als presentator ging het hem, volgens mij dan, wat minder gemakkelijk af.

De kijkcijfers bepalen de invulling van het programma ben ik bang en niet de mening van 1 of 2 kijkers.
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Naar mijn idee is het meer Doornbos die Kamphues afzeikt dan andersom.
Robert deed het best aardig als vervanger, maar die zie ik ook liever in de rol van sidekick/expert. Van mij mag het zo blijven hoor, ik vind het een leuk gezelschap zo aan de tafel.

Bij mij wordt er geen 9,95 van mijn iTunes afgeschreven (ik betaal aan Ziggo), dus ik weet dan ook niet of ik recht van spreken heb natuurlijk. 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic