1
Vraag
2
Reageer en help mee
Sagitarius

Level 1
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Formule 1 uitzending bij Ziggo storende interviews tijdens de race.

Beste community leden, misschien ben ik wel de enige maar ik post het toch maar, ik erger me al tijden aan de interviews van Jack Plooij tijdens de race zelf. Dan wordt een PIP beeld getoond in de rechter bovenhoek van het scherm wat toch al barstens vol informatie zit met ''zinloze'' informatie die er van mij wel af mag, maar dat terzijde.
Kan dat niet zonder PIP maar alleen het geluid.:neutral_face:
Dit ''geleuter ''leid zo af van de race zelf, als er eens iets spannends gebeurd mis je dat vaak door soms nietszeggende interviews van coureurs die uitgevallen zijn of hun dag niet hadden. Leuk voor de fans van die coureurs maar mij interesseert het geen moer. Begrijp me goed ik heb niets tegen Jack Plooij hij is goed maar doe die informatie achteraf en niet tijdens de race.:wink:
9 Reacties 9
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Ten opzichte van de reclame die we er vroeger doorheen kregen te zien, zijn we bij Ziggo al flink op vooruit gegaan, vind je niet?
Ik stoor me er meestal niet zo aan, behalve dan toevallig bij de laatste race, toen Jack volgens mij met Alonso stond te praten en als ik me goed herinner, Daniel stil viel.
'Vroeger' schakelde ik, als er reclame kwam, naar de Duitse zender, misschien is dat nog een optie.

Ideetje voor de toekomst, interviews uitzenden op een 'second screen'. Op dit scherm kunnen ze, als er geen interviews zijn, boardradio's laten horen en gedetailleerde rondetijden laten zien. Of andere interessante informatie ..
Nu heb je op Ziggo-kanalen wel onboard camera's ofzo, maar dat vind ik minder interessant. Is even leuk, maar niet de hele race.
Sagitarius
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes
acoster, juist dat moment met Alonso wat je noemt daar stoorde ik me ook mateloos aan.
Ook het co commentaar van Giedo van der Garde bij Olav hoeft voor mij niet zeer storend vind ik dat.:zipper_mouth:
Wat de reclames betreft tijdens de race daar zit je gewoon goed bij Ziggo.:sunglasses:
Ik heb in het verleden wat af zitten zappen toen de F1 nog bij RTL zat met die irritante splitscreens, of naar RTL Duitsland (in SD) ook met die irritante splitscreens en ellen lange bier reclames.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik ook nog satelliet erbij heb, en vele kanalen kan bekijken zoals het Duitse N-TV die fta uitzend en vaak de trainingen en de kwalificaties laat zien of met intervallen van 2 weken bij het Engelse Channel4 die de hele race zonder reclame uitzend.
Eddy Jordan oud coureur en oud teambaas en oud coureur David Couldhard doen daar het deskundige commentaar, heerlijk zo pro Engels voor Hammilton.:smiley:
Ik kan ook ORF Sport ontvangen (heb daar een kaart voor) ook daar wordt de F1 uitgezonden, voor mij dus keus zat..
Maar je suggestie de interviews op een ander kanaal uitzenden zou een idee zijn maar ik denk dat niemand daar naar toe switcht. tijdens een race.
Sagitarius
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes
En het was weer zover in Brazilië, tandarts Jack Plooi zat er weer irritant doorheen te kakelen met zijn interviews. Als het nu alleen bij het audio spoor bleef dan kon ik daar nog mee leven maar dat PIP erbij zoals in onderstaande screenshots is echt te gek voor woorden.:tired_face:
Je kon op een gegeven moment de board radio niet eens meer horen (en zien rechtsboven), de regie had dat kennelijk ook in de gaten en schakelde het pip beeldje gauw weg.



Wie kan ik hier nu eens op aanspreken dat dit ophoud die beeldvervuiling, misschien kan een moderator die dichter bij het vuur zit dan ondergetekende de Ziggo Sport redactie hier eens op aanspreken.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Ik geloof dat die boodschap wel aangekomen is dankzij Jack van Gelder in de nabeschouwing. Hij benoemde deze ergernis exact!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Het is live, het is lastig en het mag ook niet saai worden, te veel informatie, te weinig informatie, te veel Olaf en Jack, te weinig Olaf en Jack.

Ik vind de balans nu juist leuk en live kan wel eens een onverwacht moment geven waar iets niet goed gaat.
Tot nu toe 2 incidenten in het hele jaar?
Dan gaat het knap goed, mijns inziens.

Maar zoveel mensen, zoveel wensen.:relaxed:
Sagitarius
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes
Be rt , dat schrijf je goed het is live en dat moet ook zo blijven.:wink: En je hebt gelijk het mag zeker niet saai worden maar ook niet irritant..:neutral_face:
Deze in beeld interviews die niet in de reguliere F1 aanvoer zitten, worden er door Ziggo ''ingemengd'' met een eigen camera kennelijk is Olav de regiseur als hij roept ''kom er maar in Jack''. Op andere zenders die de F1 uitzenden zie ik nooit interviews tijdens de race.
Als er dan toch amusement gebracht moet worden breng dan de pits poezen weer terug in beeld, ik vond die samba meisjes best leuk.:heart_eyes:
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Als je de interviews van Jack weer na de race zou doen is het mosterd na de maaltijd.
Ja, soms komt het net toevallig even op een slecht moment.
Is het nu echt allemaal zo’n probleem?
Gezien de reacties hier valt het wel mee.
Sagitarius
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes
RobertKoopman wrote:
Als je de interviews van Jack weer na de race zou doen is het mosterd na de maaltijd.
Ja, soms komt het net toevallig even op een slecht moment.
Is het nu echt allemaal zo’n probleem?
Gezien de reacties hier valt het wel mee.

Beste Robert, gewoon niet doen die interviews tijdens de race, dan komt het ook niet op een slecht moment, bij interviews na de race kan ik dan altijd zelf beslissen of ik daar naar wil kijken, die keus heb ik nu niet.:hushed:
En het beperkte aantal reacties hier is natuurlijk geen maatstaf dat ik een van de weinigen zou zijn die zich hier aan stoort, het gros van de F1 liefhebbers weet denk ik niet eens dat er een Ziggo community is om hun onvrede hierover te uiten.
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Zoveel mensen zoveel meningen.
Ik vind die reacties tijdens de race wel leuk.
De rijders komen redelijk snel na hun uitvalbeurt naar het vierkantje en zeggen dan andere dingen als dat ze er een paar uur over hebben kunnen nadenken.
En blijkbaar zenden andere zenders dit toch ook uit want waarom moeten deze rijders anders al tijdens de race daar al verschijnen van de FIA?
Moeten we anders een apart kanaal krijgen zonder commentaar en andere randzaken?
Lijkt mij dan wel erg worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic