Formule 1 GP Rusland live op Ziggo Sport: Mercedes, Mercedes en Mercedes

Reputatie 7
De Formule 1 GP van Rusland staat dit weekend op het programma. De vrije trainingen van de GP van Rusland zijn live te volgen op Ziggo Sport Totaal. De kwalificatie en de race zijn zonder extra zenderpakket te volgen via de gratis zender Ziggo Sport op kanaal 14. Check hier de tv-gids van Ziggo Sport voor het meest actuele Formule 1-programma.

Het F1 uitzendschema op Ziggo Sport (Totaal)

Vrijdag 28 september 2018
Vanaf 09:55 uur: Eerste vrije training live op kanaal 401, 404 en 405
Vanaf 13:55 uur: Tweede vrije training live op kanaal 401, 404 en 405

Zaterdag 29 september 2018
Vanaf 10:55 uur: Derde vrije training live op kanaal 401, 404 en 405
Vanaf 13:15 uur: De kwalificatie live op kanaal 14 en Ziggo Sport Totaal

Zondag 30 september 2018
Vanaf 12:00 uur kijk je de voorbeschouwing op kanaal 14
Vanaf 13:10 uur kijk je live de race op kanaal 14

Sochi circuit

In Rusland is de start een uur eerder dan de normale Europese tijd. De lichten gaan zondag uit om 13:10 uur. Het 19 bochten tellende circuit wordt voor de 5de keer in gebruik genomen door de Formule 1 zoals we het nu kennen. Saillant detail: de score voor Mercedes is hier 100%.

De winnaars van de afgelopen jaren:
2017: Bottas – Mercedes
2016: Rosberg – Mercedes
2015: Hamilton – Mercedes
2014: Hamilton – Mercedes

Het circuit is allesbehalve een bandenvreter. Een tweestopper ligt voor de teams zeker niet in de planning. Red Bull rijdt hier niet voor de winst. Waarschijnlijk krijgt Max op zijn verjaardag wederom een motorwissel waardoor hij een gridstraf krijgt. Vorig jaar pakte Vettel nog de pole maar kon de winst niet over de streep trekken. Vettel staat 40 WK punten achter op Hamilton. Ferrari zal dus alles uit de kast moeten trekken om Mercedes het vuur na aan de schenen te leggen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Be rt schreef:

Ik geef Max nog een kleine kans op de 3e plaats.☺

5e plek zal het hoogst haalbare zijn denk ik, maar je weet nooit wat er voorin fout gaat. Dus fingers crossed. 🤞🏼
Reputatie 7
Badge +31
Ik geef Max nog een kleine kans op de 3e plaats.☺