MeindertF1

Level 8
  • 194Posts
  • 3Oplossingen
  • 52Likes

Bezoek ZiggoSport uitzendingen

Geniet jij ook elke keer van de Formule 1 uitzendingen op ZiggoSport?
De Ziggo Sport-studio in Hilversum ademt elk raceweekend Formule 1.

ZiggoSport GP
Elke Grand Prix-zondag blikt Rob Kamphues samen met experts Robert Doornbos, Tom Coronel én een prominente gast uitgebreid voor en na en jij kunt daar bij zijn. Van het spektakel op het circuit hoef je uiteraard ook niks te missen. Op grote schermen zie je de race van rode lichten tot zwart/wit geblokt.


Formule 1 café
Elke vrijdagavond om 22:30 uur is Rob Kamphues je gastheer in het Formule 1 café. Ook hier schuiven kemphanen Doornbos en Coronel graag aan om met elkaar in de clinch te gaan en natuurlijk ook om vooruit te kijken naar de komende race.

Peptalk
Peptalk is een leuke sporttalkshow waarin Jack van Gelder en Frank Evenblij elke maandag terugblikken op de afgelopen sportweek. Deze twee heren doen dit uiteraard op volledig eigen wijze, waardoor er ook de nodige dosis humor van af straalt! Dit komische duo is elke maandag te zien op Ziggo Sport.

Wil jij ook eens een uitzending bijwonen in de studio in Hilversum? Meld je dan aan op dinsdag 7 augustus om 12:00uur via: http://publiek.ziggosporttotaal.nl
Hou er rekening mee dat de inschrijvingen erg hard gaan en vaak binnen 5(!) minuten zijn uitverkocht!
11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
TOP bericht, ik zit er nu al klaar voor.:relaxed:
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Goede aankondiging, MeindertF1. Mooi werk! Is het nog gelukt om een kaartje te bemachtigen, Be rt?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Helaas door onverwachte (niet rampzalige) omstandigheden was ik niet huis op dat moment.

Maar geen probleem, proberen we de volgende keer weer opnieuw.:relaxed:

Volgen we het nu met een pilsje en/of wijntje voor de buis, zoals gewoonlijk.
Hier kunnen we het Café af en toe stop zetten, als er aangevuld moet worden, dat is dan weer makkelijk.
Ik verwacht deze mogelijkheid eigenlijk niet in de studio.:thinking: Michael Ziggo
CreativeS

Level 13
  • 813Posts
  • 16Oplossingen
  • 161Likes
Dan heb je nog 4 GP's de kans...

:flag_us: 21 oktober 2018: Verenigde Staten, Circuit of the Americas.
:flag_mx: 28 oktober 2018: Mexico, Autódromo Hermanos Rodríguez.
:flag_br: 11 november 2018: Brazilië, Interlagos.
:flag_ae: 25 november 2018: Abu Dhabi, Yas Marina Circuit.
themenace956

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Rob Kamphues moet echt stoppen met het presenteren van Formule 1.
Hij slaat vaak de plank mis, maar vandaag raakt hij echt helemaal niks.

Sophia Flörsch knalt met 276 km/u snoeihard tegen een vangrail van een gebouw en mr Kamphues vraagt tijdens een interview met rits van Amersfoort, de eigenaar van het raceteam, of hij niet contact had kunnen hebben met haar middels de radio.

Dan begrijp je er echt helemaal niks van. Dit gebeurt in 3 miliseconden, maar volgens Rob gaan we dan ff contact leggen met het team via de radio :joy:

Ongelooflijk dat je dit kunt overleven

Hier nog even het filmpje https://youtu.be/HxSE0y73FdY
MeindertF1
Topicstarter
Level 8
  • 194Posts
  • 3Oplossingen
  • 52Likes
Waarom zou het team geen contact kunnen hebben met Sophia via de radio? Rob bedoelt natuurlijk niet tijdens de crash, maar nà de crash. Vaak is dat het eerste contact dat een coureur heeft na een klapper. De marshalls moeten soms een stukje overbruggen terwijl een radio in dat geval sneller is.

Corrigeer mij wanneer ik het mis heb, maar ik heb begrepen dat de radio in deze situatie niet meer werkte doordat de brandblusser in de cockpit af was gegaan.
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Wie het programma ook zal presenteren commentaar op de presentator zal altijd blijven.....
Ziggo moet gewoon doorgaan met dit format en team.
VC-dun-Arent

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou graag een keer een uitzending bijwonen van F1 Café of race in studio. Wanneer kan ik me weer aanmelden?
MeindertF1
Topicstarter
Level 8
  • 194Posts
  • 3Oplossingen
  • 52Likes
VC-dun-Arent wrote:
Ik zou graag een keer een uitzending bijwonen van F1 Café of race in studio. Wanneer kan ik me weer aanmelden?


Zodra dit weer mogelijk is na de zomerstop, kun je dat volgens mij via: https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/formule-1 aanvragen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
https://publiek.ziggosporttotaal.nl

Klik bovenstaande link om je aan te melden voor allerlei uitzendingen, op dit moment kan dat voor Rondo.

Remco33

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou heren, de volledige minuut stilte in acht nemen voor Anthoine Hubert was wel zo respectvol geweest. Slecht geregisseerd.

Uitgelicht topic