Wat zijn jouw kijktips voor de donkere dagen?

Reputatie 3
Badge
Woensdag 21 december is het de kortste dag van het jaar. In het donker naar je werk en weer in het donker naar huis…blegh! Het geeft me het gevoel dat je een holbewoner bent. Gelukkig wordt het vanaf woensdag allemaal beter ;)

In deze periode van het jaar kies ik toch iets vaker voor m’n huissloffen in plaats van m’n sportschoenen. Tijd om weer eens lekker bank te hangen. Eén film die op mijn lijstje staat is de Netflix film ‘Barry’. Het gaat over de jonge Barack Obama en is net uit (16 december). Het lijkt me interessant om eens een kijkje te nemen in de jeugd van de (nu nog) president van Amerika. En ik ben ook benieuwd hoe dicht het bij de waarheid ligt.

Serieus gluren
Een ander kijkje in de ‘niet-keuken’ is inmiddels een traditie van me: Serious Request. Heerlijk om uren te gluren wat er in het Glazen Huis gebeurt. Serious Request is van 18 t/m 25 december te zien op Eventkanaal 999. Ook leuk: de Top 2000 volgt daarna van 25 t/m 31 december. En dan…is het alweer 2017! Wauw.

Wat zijn jouw kijktips voor de donkere dagen?

7 Reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dan begin ik met mijn niet zo romantische maar wel nostalgische kerst top 3. Bad Santa , Home alone en Die Hard! XD

Daarnaast vind ik de donkere dagen ook perfect voor marathons, Star wars, Lord of the Rings of Harry Potter.

Gr,
In deze donkere dagen, kan ik een tip geven neem geen horizon box want dan ben je de Klos. En kijk je alleen naar 1-2-3
Orange is the new black , nashvill, making a murder , pretty little liars.

Daar kom je donkere dagen zeker weten mee door
Reputatie 3
Badge
Zullen we er nu van maken:
Wat zijn je kijk tips in de zomer maanden? Of wel de lichtere dagen :)

Dan heb ik wel een leuke tip hoor...
Vooral de oude films kijken op On Demand en anders Netflix. Deze maanden zijn voor de films en series waar we nog niet aan toe zijn gekomen en eigenlijk geen zin in hadden. Dus gewoon tijd doden :P
Reputatie 4
Badge +2
Bates motel ( netflix ) gebasserd op de karakters van psycho, waarom is hij zo geworden?...... Ik vond het te gekke serie!
Reputatie 3
Badge
Oh ja, die hebben wij ook gezien.
Dat was ook een goede serie :)
Reputatie 3
Badge
EnergieBoy schreef:

Zullen we er nu van maken:
Wat zijn je kijk tips in de zomer maanden? Of wel de lichtere dagen :)

haha ja die zijn hopelijk voorbij die donkere dagen ;)

Wat vind jij?

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)