Gooi Game Of Thrones S7 Er nou maar op Ziggo!!

Reputatie 1
Het is al 21:00 uur geweest! mensen zitten te wachten...jeez..

143 Reacties

21:15 en nog steeds geen S07
Hier zitten wij vanaf 21.00 uur klaar. Helaas geen GOT. Volgens Ziggo, zou hij er om 21.00 uur erop staan!
Reputatie 1
You Know Nothing!!....Ziggo!....
Er staat na 21:00 uur... woensdag is ook na maandag 21:00u.

Ziggo, geef s7 nou eens vrij.... schiet niet op zo... kijk maandag 17 juli 21:00u s7, is er niets!?!??

Wat een afgang....
Pfff... hoe moeilijk is het... 24 uur de tijd om iets online te zetten een jaar nadat het is aangekondigd...
Reputatie 1
Kom op man...reclame maken met je 21:00 uur en je klanten laten wachten...Minpuntjes...

Ff Zen tv kijken om tot rust te komen....
Zo zie je maar, veel reclame met veel beloftes maar nakomen ho maar. Ik snap wel dat jullie samen zijn gaan werken met Vodafone ook zo slecht. GoT svp.... Betaal ik daar zoveel geld voor 😢
2 woorden 9 letters!! DUURT LANG!!!!!😡
Ik Krijg alleen maar foutmeldingen als ik aflevering 1 van seizoen 7 pro beer te started. Waarschijnlijk ligt het network nu al plat ik krijg de melding itv 1000 the service is temporarily not available, please try later?

Wander is het later?

Dit was natuurlijk te verwachten, zoveel reclame , dan wordt je network wel,platgelegd. Al helemaal als je je network niet aanpast.
Alles gedaan om GoT legaal te kunnen kijken. Speciaal XL erbij genomen, 12,95 per maand terwijl ik de gewone series en movies al had. En vanaf gisternacht maar wachten...

Andere die downloaden en er niet voor betalen hebben de aflevering allang binnen maar betalende klanten, die staan in de kou.

Waarom? Verleden jaar toen we in Nederland nog HBO hadden was er nauwelijks vertraging.

Kom op Ziggo, schroef dat enorme reclame budget nou eens naar beneden en stop het geld in dienstverlening naar je betalende klanten.
Reputatie 1
Dat gaan ze natuurlijk als smoes gebruiken..."het netwerk ligt plat door populariteit" , yeah right..😏
Half uur later en nog steeds geen GoT!!!!!!!!😡😡
Waarom niet??
Aschta

waar zie jij seizoen 7?
Zeker platgebrand door de draken???? 😂 🐲
Ik zie inderdaad ook nog geen seizoen 7... zou al blij worden van een niet weekend maar wel in beeld staand seizoen 7. Dan weet je tenminste dat het eraan komt. Ben nu in staat op te geven en morgen te gaan kijken. Of downloaden...
kranky schreef:

Aschta

waar zie jij seizoen 7?

vraag me het zelfde af, kan niks vinden. wat een prutsers
Lang leve KPN helaas heeft HBO in Nederland de stekker eruit getrokken. Pff wat een amateurs die ziggo. Ik schaam me dat ze m'n cluppie sponseren. 😞
Gewoon in de lijst in de interactieve tv omgeving van Ziggo.
Kan er alleen niks me want als ik het aankies om af te speleo krijg ik een foutmelding.
Krijgen we nog reactie van mijnheertje ziggo?
Reputatie 1
KPN is ook crap...wordt tijd voor nog een grote speler op de markt. En Ziggo, beloof niks als je het niet waar kan maken...
Zo torrent binnen. Lekker GoT bekijken. Betaal je 12 euro per maand voor Movies and Series XL, kunnen ze de serie niet eens beschikbaar maken.

Het lijkt er op dat mensen die bewust legaal een serie willen kijken worden afgestraft.

En maar prijzen blijven verhogen en brakke mediaboxen blijven leveren.
zeer frustrerend dit ..... reeds 40 min verder en nog altijd niks online. ik dacht ik betaal dit jaar voor kwaliteit maar je kan geloof ik nog beter eieren voor je geld kiezen want dit levert enkel frustratie op. Ziggo doe geen uitspraken over 21.00 en bombardeer ons niet plat met reclames die jullie duidelijk niet waar kunnen maken ! exclusief bij jullie te zien zegge jullie dan maar dat wilt niet zegge dat je zo met betalende klanten om kunt gaan. 21.00 is 21.00 en niet 22.00 of god weet hoe laat jullie het EINDELIJK online hebben staan
on demand . movies series xl> hboxl?got>niets

leg ff uit pls hoe jij dr komt dan
Pffff frustrerend dit........je wacht en wacht gek dat men aan de illegale streams gaat als beloftes en praatjes niet worden waargemaakt.......

Enige reactie is wel op zn plaats!!!!!😈

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics