Gesloten Beantwoord

Game of thrones premiere seizoen 7

Weet iemand vanaf hoe laat je Game of thrones kan kijken on demand bij Ziggo? Bij KPN kon je de aflevering al om 03.00 uur 's nachts kijken. (live met US tijd 21.00 uur).
icon

Best beantwoord door Thijs Ziggo 17 juli 2017, 09:15

Ik snap dat jullie de aflevering natuurlijk gewoon zo snel mogelijk willen zien, hopelijk blijven jullie vrij van spoilers. Vanavond na 21:00 zal de eerste aflevering beschikbaar worden gemaakt op On Demand. Veel kijkplezier!

Bekijk origineel

2 Reacties

Ik heb hier ook flink naar lopen zoeken. Maar het is me inmiddels (helaas) duidelijk dat de eerste aflevering 24 uur na de live US broadcast beschikbaar zal zijn. Dus nee live kan blijkbaar niet.

Baal er ook van, gezien ik dit vorig jaar nog wel kon bij KPN. Echter heeft dit volgens mij vooral met HBO te maken en niet met ziggo. (gezien HBO now/go niet meer in NL beschikbaar is)

In andere landen kunnen mensen wel live meekijken maar daar is dan waarschijnlijk HBO now/go nog wel beschikbaar en/of de providers hebben een andere deal met HBO.

Het is wel erg zuur. Gezien youtube gelijk zal exploderen na de uitzending en het dus erg moeilijk zal zijn om spoiler te weren.
Reputatie 3
Badge
Ik snap dat jullie de aflevering natuurlijk gewoon zo snel mogelijk willen zien, hopelijk blijven jullie vrij van spoilers. Vanavond na 21:00 zal de eerste aflevering beschikbaar worden gemaakt op On Demand. Veel kijkplezier!
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics