Gesloten Beantwoord

Exacte tijdstip Game of Thrones seizoen 7

Op welk tijdstip komt de eerste aflevering van seizoen 7 van 'Game of Thrones' beschikbaar via 'On Demand'?

Toen er nog een apart HBO pakket met zenders was kon je maandag al vanaf ik meen 03:00 uur kijken. Het tijdstip was toen op te zoeken in de TV-gids.

Alleen de datum maandag 17 juli 2017 wordt steeds genoemd.

Aanvulling

Ik heb ergens gelezen dat Ziggo 24 uur na de uitzending in Amerika start. Als dat zo zou zijn dan kom ik uit op dinsdag 18 juli 2017 om 03:00 uur vanwege het tijdsverschil met Amerika. Dus dat zal wel niet bedoeld worden.

Stel de premiere in Amerika is om 9 uur 's avonds dan zou er wel eens bedoeld kunnen worden dat in Nederland bij Ziggo de premiere ook om 9 uur 's avonds is.
icon

Best beantwoord door Thijs Ziggo 17 juli 2017, 09:19

Hoi allen,

Ik snap dat jullie de aflevering natuurlijk gewoon zo snel mogelijk willen zien. Het antwoord van Gianna kan ik beamen, de aflevering wordt vanavond na 21:00 beschikbaar gemaakt op On Demand. Nog even geduld dus. Veel kijkplezier vanavond!

Groet,
Thijs

Bekijk origineel

12 Reacties

Ik zou hier ook graag antwoord op willen zien. 😁
Ja, dat vraag ik me ook af. Is het mogelijk om direct om 3:00 's nachts te kijken? Dit zou namelijk echt fantastisch zijn.
@FreekenRegina Nee. Dat is in ieder geval niet mogelijk ben ik inmiddels achter gekomen. Erg spijtig kon vorig jaar nog wel toen HBO now/go nog in NL beschikbaar was.
Moet ik nou opblijven of gaan slapen 🙈🙈🙈
Ik heb een tijdstip nodig.
https://www.facebook.com/ZiggoCompany/posts/1705814722779402?comment_id=1733211806706360&reply_comment_id=1733245120036362&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R9%22%7D

"Hallo Klaske,

Zodra we de aflevering hebben ontvangen zetten we die zo snel mogelijk online: on.ziggo.nl/hoekijkikgot

Hoe laat dat precies is kan ik niet voorspellen, maar de verwachting is in ieder geval na 21:00.

Groet,
Gianna"

Dus als ik het goed begrijp morgen rond 21:00. Dat wordt Movies & Series goed in de gaten houden.
Dat is balen! Nu moet ik naar een andere manier zoeken.
Moet je per se dat abomnement van serie XL hebben om game of thrones te kunnen kijken? Want ik heb namelijk gewoon ingelogd via de app "ziggo Go" en er kwamen uitzendingen te voorschijn. Is er dan geen enkele die GOT uitzendt? En ik zou graag ook willen weten of het in Nederland vandaag wordt uitgezonden of morgen.
Wat is dit nou weer voor flauwekul ik en me maaten zitten altijd paraat in de nacht om 03:00.. en nu komt het niet wat een schandalige actie geen woorden voor. HBO was veel beter geregeld. Dat ziggo geen eens een live tv kanaal heeft hiervoor is uitermate vreemd. Wie verzint deze onzin nou?? Alles voor aangeschaft en dan zo'n onduidelijke actie heel bizar. Ik zou een hartig woordje willen spreken met deze mensen.

Wij zijn got fans en wij leven voor got.
Got staat nummer 1 boven alles!
Hoe is dit mogelijk
Waardeloos systeem zo en toch maar betalen omdat ik liever legaal dan illegaal kijk. Dat de keuze bij velen omslaat naar illegaal kijken vind ik zeer begrijpelijk. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben als ik morgen uit mijn werk kom. Kan ik dan lekker even GoT kijken of niet? Zo niet, dan ga ik wel illegaal streamen en mijn Movies&Series XL weer afzeggen. Ik ga niet twee dagen wachten en gespoiled worden omdat Ziggo/HBO dat zo graag wil... Ik vind het al een bizarre situatie dat ik vanaf dit seizoen niet gewoon 's nachts kan kijken (wel beter voor mijn nachtrust).

@@Schootje En nu dus maar hopen op D66/CU om eruit te komen in kabinetsonderhandelingen om over twee jaar de laatste wil pil ingevoerd te hebben?
Waardeloos, ik wil gewoon om 03:00 GOT kunnen kijken, desnoods met alleen engelse ondertiteling!
Om 07:30 uur is de eerste aflevering van seizoen 7 bij mij nog niet beschikbaar.

Ik vrees dat we tot vanavond ergens tussen 18:00 uur en 24:00 uur moeten wachten.
Reputatie 3
Badge
Hoi allen,

Ik snap dat jullie de aflevering natuurlijk gewoon zo snel mogelijk willen zien. Het antwoord van Gianna kan ik beamen, de aflevering wordt vanavond na 21:00 beschikbaar gemaakt op On Demand. Nog even geduld dus. Veel kijkplezier vanavond!

Groet,
Thijs
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics