Exact tijdstip Game of Thrones seizoen 7 + formaat ondertitels

Hier was reeds een topic van, maar daar wordt dus aangegeven dat de nieuwe aflevering na 21:00 vanavond beschikbaar wordt gemaakt. Echter na 21:00 is geen exact tijdstip, dit kan ook 22:00, 23:00, 00:00, etc. zijn. Graag iets concreter dus.

Tevens heb ik alvast seizoen 6 via On Demand getest op mijn HUMAX 5200C en het viel mij op dat de ondertiteling daar veel te groot is en er geen mogelijkheid is om deze kleiner in te stellen of geheel uit te zetten. Kan hier iets aan gedaan worden?

15 Reacties

Gwn downloaden dan maar.
In amerika is ee release 16 juli.
Dus zal voldoende op de bay staan
Speciaal hiervoor movies.xl gepakt en dan laten ze je lekker w8te met geen duidelijkheid
Dus maar weer opzeggen dan.
Iedere zondag om 4 uur snachts is de nieuwe aflevering te vinden.
En op youtube als.je goed zoekt ku. Je om 3 uur kijke. Door live.streaming
Beetje jammer hoe dit gaat zonder HBO Go. Ik ga om 21:00 geen GoT kijken. Morgen werken. Kijk het dus morgen na werk wel.
Na de uitgebreide reclame die Ziggo gemaakt heeft voor Movies en series XL waarin GoT gebruikt werd om klanten te lokken zo het wel fijn zijn geweest als als de aflevering 1 inderdaad om 21:00 uur klaar gestaan had.
Niet dus, en zelfs geen berichtje daarover...
Slechte beurt weer, Ziggo!
Reputatie 1
Amateurs zijn het
Uiteraard geen Game of Thrones. Had echt ook niets anders verwacht.
Sluit me aan bij Ziggokijker41. Heb me weer laten beetnemen, nog steeds niks te zien
Bedankt Ziggo, we gaan maar met zn allen illegaal downloaden om GOT season 7 vanavond nog te kunnen zien! Zo slecht weer v Ziggo om maar nwe leden aan te trekken. Massaal via VPN etc downloaden!
Niet Ziggo Leden hebben GOT al gezien!!!!
Apeldoorn 3min, Maarssen nu net.... pffff wat een Z(ooitje)iggo!
Inmiddels hebben mijn ouders dus besloten dat dit de laatste druppel was en dat de Ziggo troep er uit gaat. Van harte bedankt, stelletje oplichters.
Uiteindelijk toch vanavond aflevering 1 via Ziggo kunnen kijken na eerst "The Story So Far" gekeken te hebben. Toch zeer content mee, kwaliteit is erg goed zowel beeld als geluid en de ondertitels zijn godzijdank van normaal formaat.
Ja, ik heb hem inmiddels ook kunnen zien. Helaas heeft dat de mening van mijn oude lui niet veranderd. Zij zijn van mening dat Ziggo te vaak zijn afspraken niet nakomt, waardoor je zoals op 17-7 de hele avond zit te wachten op GoT wat maar niet komt. Ik ben erg ongelukkig over de gang van zaken; heb bijvoorbeeld zelf erg veel plezier van de Ziggo app, en de vele goede series die ik hier kan zien, zoals Black Sails etc. Ik hoop dat mijn ouders nog van mening veranderen. Als ik een tip zou geven zou dat zijn, beloof niets wat je niet waar kunt maken. Zeg bijv niet dat om 21.00 uur GoT verwacht wordt maar zeg eerlijk dat het ook de volgende dag kan zijn. Mensen maken allerlei dingen mee in hun leven, bij ons thuis is de stemming momenteel erg droevig wegens enkele sterfgevallen in de familie. Zoiets als gisteravond is dan net teveel. Heel erg jammer.
Eerlijk is eerlijk, Ziggo heeft wel bewust een slag om de arm gehouden door te communiceren dat de aflevering na 21:00 beschikbaar zou komen en niet om 21:00, dus wat dat betreft zijn ze hun afspraak wel nagekomen.
Sinergie schreef:

Eerlijk is eerlijk, Ziggo heeft wel bewust een slag om de arm gehouden door te communiceren dat de aflevering na 21:00 beschikbaar zou komen en niet om 21:00, dus wat dat betreft zijn ze hun afspraak wel nagekomen.

tuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar je hebt natuurlijk ook wel gezien dat toch veel mensen om 2100 klaarzaten. En wat ik al zei. De thuissituatie speelt mee, als je zwaar gedeprimeerd bent en je ontzettend verheugt op de afleiding die GoT je gaat bieden, is de teleurstelling enorm. Zelf ben ik wat geduldiger van aard en twijfelde niet dat het op een later tijdstip wel zou verschijnen. Maar ik ben niet de baas in huis helaas.
Sinergie schreef:

en dan te bedenken dat mijn pa eerst van plan was om alles van Ziggo te gaan nemen; internet, mobiele telefonie, etc. Hij is echt 180 graden gedraaid. Een overdreven reactie, uiteraard. Maar ik zit met de consequenties ervan.

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics