Daenerys

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bekeken movies en series xl geheugen wissen?

Erg handig dat je kunt zien bij een serie welke afleveringen je al bekeken hebt, dus makkelijk verder gaan waar je bent gebleven. Maar is er ook een mogelijkheid om die markering te wissen. Zelf heb ik namelijk een bepaalde serie bekeken en nu wil een familielid deze bekijken (eerder geen zin in) dus dan zou het voor hem ook handig zijn om te zien waar hij is gebleven.
4 Reacties 4
Daenerys
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Schijnbaar is dit niet mogelijk (??)
Zou wel heel jammer zijn eigenlijk.....:-(
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hello Daenerys Stormborn of the House Targaryen, First of Her Name, the Unburnt, Queen of the Andals and the First Men, Khaleesi of the Great Grass Sea, Breaker of Chains, and Mother of Dragons,

Het spijt mij van de late reactie en ik Snap dat Jon Snow graag uw account gebruikt.
Zover ik het kan testen kan ik bij bijvoorbeeld Game Of Thrones wel bij de afgelopen paar afleveringen zien waar ik ben (Ziggo Go).
Bij bijvoorbeeld seizoen 7 zie ik nu twee verschillende afleveringen waarin ik ben gebleven en één van seizoen één die ik eerder deze week heb gestart.
Als u hem dus opnieuw start zou hij een nieuwe melding moeten maken.

Gaat het hier specifiek om het kijken via de Mediabox? Daar is dit helaas niet mogelijk, maar kan ik het wel doorgeven als feedback.

Yours sincerely,
Daenerys
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reactie!
Ja het gaat om kijken via de box. Misschien dus iets voor de toekomst ?
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Your Grace,

Yes! Ik heb het al doorgezet, maar bij deze mijn bevestiging 😉
Voor nu wellicht een optie om via Chromecast te kijken. Dan kan je via de app wel de serie voortgang volgen.

Yours sincerely,

Uitgelicht topic