Alleen bij Ziggo: Game of Thrones S7. Wie legt er volgens jou het loodje?

Reputatie 3
Badge
De mussen vallen hier van het dak, maar in de wereld van de Seven Kingdoms maken ze zich ergens anders druk om: #winterishere

Vanaf maandag 17 juli is Game of Thrones seizoen 7 exclusief te zien bij Ziggo, voor klanten met een Movies & Series L of XL pakket. Elk jaar is het een hele happening: de lancering van een nieuwste serie Game of Thrones. Ben jij ook fan maar heb je last van een klein beetje geheugenverlies? Geen probleem. Om jou alvast winterklaar te maken hebben we alle belangrijke gebeurtenissen van seizoen 1 t/m 6 op een rij gezet.

Message in a bottle
Of aan de poot van een raaf. Even snel een chatje sturen naar je familie, daar doen ze niet aan in Game of Thrones. Gelukkig leven we anno 2017 en kun je nu via de chat in Facebook Messenger razend snel je GoT-kennis bijspijkeren met de ‘Guide of Thrones’. Ontdek via emojis 🏇🏼 💂🏼 🐲 de verschillende karakters en nuttige achtergrondinformatie. Nog niet aan Game of Thrones begonnen? We brengen je zonder spoilers kennis bij. Heb jij wat guidance nodig? Klik dan hier.

Valar morghulis
Eh, wat? Gaat er bij jou geen lampje branden? Dan wordt het hoog tijd voor een spoedcursus. Want mocht je nog geen fan zijn van Game of Thrones, dan word je het. Vroeg of laat wordt iedereen met het GoT-virus besmet. Het virus zorgt wel voor wat complexiteit, want de serie kent verschillende verhaallijnen. En al die vrijpartijen bij kaarslicht en afslachtingen in de nacht maken het er ook niet makkelijker op. Wie is nou wie? We hebben de belangrijkste personages uitgelicht.

Vechtersbazen en zangers
In de smoezelige wandelgangen van King’s Landing gaan de geruchten dat vechtersbaas Conor McGregor en zanger Ed Sheeran te zien zijn in seizoen 7. Of McGregor gaat zingen en Sheeran gaat vechten, is niet bekend. Afwachten dus. Eén ding is zeker: er gaan dooien vallen. Maar wie?

Wie legt er volgens jou het loodje?

76 Reacties

Reputatie 2
Badge
Ik bekijk het via torrent, reden?
1) CI+ module is niet interactief bij Ziggo
2) Het standaard digi pakket is al duur genoeg... ga het niet nog duurder maken.
3) Voel een nieuwe prijsverhoging aankomen ivm fox sports.
Reputatie 4
Imade schreef:

Ik bekijk het via torrent, reden?
1) CI+ module is niet interactief bij Ziggo
2) Het standaard digi pakket is al duur genoeg... ga het niet nog duurder maken.
3) Voel een nieuwe prijsverhoging aankomen ivm fox sports.

Punt 1 klopt gedeeltelijk, wèl interactief in fZiggo regio en niet in fUPC regio.
Reputatie 2
Badge
Kan kloppen, ik woon echter in fUPC regio.. dus 0% interactieve diensten.
Ik doe het dus illegaal dan maar, ook omdat ik tegen deze constructie ben.. KPN klanten/Cawai klanten etc. kunnen ineens geen GoT kijken.
Dus zie het ook als een soort boycot.
Imade schreef:

Kan kloppen, ik woon echter in fUPC regio.. dus 0% interactieve diensten.
Ik doe het dus illegaal dan maar, ook omdat ik tegen deze constructie ben.. KPN klanten/Cawai klanten etc. kunnen ineens geen GoT kijken.
Dus zie het ook als een soort boycot.

Ik snap niet waarom dat een reden is om het te boycotten. HBO heeft zelf besloten om niet meer in Nederland uit te zenden. Ziggo heeft het voor elkaar gekregen om de zenders gratis toe te voegen aan hun on demand menu. Misschien omdat het nu eigendom is van Liberty Global, een Amerikaans bedrijf dat waarschijnlijk al connecties heeft bij HBO of door welke andere reden nou ook. Maar is dat dan ook echt een reden om ze te boycotten?
Ziggo legt het eerst het loodje.
Volop reclame maken tot vanavond 9 uur voor meer klanten terwijl de rest van de wereld al kijkt. En vanavond ligt ziggo er ineens uit.

Doe gewoon normaal ziggo en zet hem online.
En regel ook is een keer nieuw kastje oude troep lijkt wel opstijgend vliegtuig zelf als die standby staat.

Zenders hebben ze wel bij ziggo de rest is K*T
Reputatie 4
Badge
Woods schreef:

En regel ook is een keer nieuw kastje oude troep lijkt wel opstijgend vliegtuig zelf als die standby staat.

Welk kastje gebruik je?
Reputatie 2
Badge
Woods schreef:

Ziggo legt het eerst het loodje.
Volop reclame maken tot vanavond 9 uur voor meer klanten terwijl de rest van de wereld al kijkt. En vanavond ligt ziggo er ineens uit.

Doe gewoon normaal ziggo en zet hem online.

Zenders hebben ze wel bij ziggo de rest is K*T

Echt waar? Is het pas vanavond 21.00 uur?? Dat stond niet in het bericht van Kirsty. Overigens doet momenteel On Demand het helemaal niet op de HB (maar het zal ongetwijfeld liggen aan de thuisbekabeling....). Heeft dit met het bericht van vanmorgen te maken dat de HBO-servers overbelast zijn door (illegale) download? Dus de betalende klant moet maar wachten?
Reputatie 4
Badge
@Frederico007
"Dat stond niet in het bericht van Kirsty."
Wat stond daar dan?
Reputatie 2
Badge
zie bovenaan: Vanaf maandag 17 juli is Game of Thrones seizoen 7 exclusief te zien bij Ziggo..etc

In mijn beleving is het dan vanaf 17 juli 2017 0.00 uur. On Demand op de HB doet het overigens nog steeds niet, ook niet na herstart. (volgens de storingschecker is er natuurlijk geen storing..) Maar ik ga niet bellen, want dan krijg ik weer een zinloos gesprek over de binnenhuisbekabeling. Ervaring leert, dat het de volgende dag wel weer werkt. Op de Ciscobox doet het het wel. maar inderdaad nog geen spoor van Seizoen 7. Dus wachten tot 21.00 uur, maar ik moet het nog zien..

Hoe weet jij trouwens dat het pas vanaf 21.00 uur is, Bert?
Reputatie 4
Badge
@Frederico007 "Hoe weet jij trouwens dat het pas vanaf 21.00 uur is, Bert? "
Dat weet ik helemaal niet en heb ik nergens geplaatst.
zooooooooooooooooooo slecht van Ziggo, slaan de plank helemaal mis, als er ooit concurrentie komt.......
Reputatie 2
Badge
Be rt schreef:

O ja, sorry, het was Woods (zie hier boven).
Reputatie 2
Badge
Be rt schreef:

O ja, sorry, het was Woods.
Thijs Ziggo (ik ga er van uit van Ziggo) heeft vanmorgen in een ander forum het volgende gezegd: "de aflevering wordt vanavond na 21:00 beschikbaar gemaakt op On Demand."

https://community.ziggo.nl/films-series-143/exacte-tijdstip-game-of-thrones-seizoen-7-19541/index1.html#post186967

Dus letterlijk na 21:00 uur. Met alle reclame dat vanaf 17 juli Game of Thrones bij ziggo te kijken is ga ik er van uit dat het nog voor 24:00 uur beschikbaar zal zijn.

Hopelijk kunnen ze dit organisatorisch aan?

Ondertussen is het 21:00 en ik zie nog niks 🙄
Brian S. schreef:

Thijs Ziggo (ik ga er van uit van Ziggo) heeft vanmorgen in een ander forum het volgende gezegd: "de aflevering wordt vanavond na 21:00 beschikbaar gemaakt op On Demand."

https://community.ziggo.nl/films-series-143/exacte-tijdstip-game-of-thrones-seizoen-7-19541/index1.html#post186967

Dus letterlijk na 21:00 uur. Met alle reclame dat vanaf 17 juli Game of Thrones bij ziggo te kijken is ga ik er van uit dat het nog voor 24:00 uur beschikbaar zal zijn.

Hopelijk kunnen ze dit organisatorisch aan?

Ondertussen is het 21:00 en ik zie nog niks 🙄

reactie 16 minuten geleden en nu is het 21:08 volgens mij kan jij geen klokkijken. Maar de eerste aflevering van seizoen 7 is nog steeds niet te zien 😞
Ik heb de reactie om 21:00 aangepast
Heb nog niks
ziggo is klanten aan het verliezen, belogen en bedrogen. dit spoort enkel aan om de extra pakketten van ziggo op te zeggen en alles illegaal te doen. legaal is blijkbaar een probleem aan het worden.
Vind het ook niet netjes . Zwaar reclame aan het maken dat het de 17e er is, de dag is bijna voorbij en het is er nog niet
harms schreef:

Vind het ook niet netjes . Zwaar reclame aan het maken dat het de 17e er is, de dag is bijna voorbij en het is er nog niet

wat me het meeste begint op te vallen is dat niemand van ziggo momenteel ergens antwoord op geeft.
Ik bel nu met de klantenservice meer dan een kwartier wachttijd.
21:21, ik vol verwachting kijken (nadat ik vannacht na 0:00 ook al had gekeken): niets! Wat een teleurstelling!

Toch maar weer downloaden dan?
Brian S. schreef:

Ik bel nu met de klantenservice meer dan een kwartier wachttijd.

waarschijnlijk allemaal om het zelfde
😡
Jammer, ik lees op internet en op instagram al vanalles over de nieuwe serie, maar ik heb nog niks gezien......

Ik ben speciaal bij ziggo gebleven voor got. Misschien toch tijd om over te stappen. Echt waardeloos

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics