Gesloten Beantwoord

Ziggomail op meerdere apparaten gebruiken die elkaar niet beïnvloeden

Het standaard windows 10 mailprogramma en het (nieuwere) apple mailaccount voor ziggo kennen alleen nog een verbinding via IMAP. Een mutatie op het ene apparaat wordt ook op alle andere apparaten doorgevoerd. (bv verwijderen mail of de aanmaak van een archiefmap).
Dit was niet het geval bij een POP3-verbinding. Hier kon je bv op 1 apparaat de mail verwijderen zonder consequenties op een ander apparaat.
Vraag: hoe kan ik toch op mijn nieuwere apparaten (laptop windows 10 en iPad) van één account bv een mail verwijderen zonder die op andere apparaten te verwijderen?
icon

Best beantwoord door Ronald Ziggo 13 maart 2018, 16:30

Johan reageerde via de rapporteer button i.p.v in het topic zelf.
Bij deze even zijn reactie 😉

Heb inmiddels de oplossing (lees truc!): bij het instellen van een nieuw ziggo-account in bv je iPad dien je een fout te maken in je aanmelding (bv je een foutje in je wachtwoord). Er opent dan een nieuw venster met daarin wel de keuze voor IMAP of POP !!!
Zo simpel kan het zijn als je het maar weet!

Wellicht dat hij zelf de reactie nog plaatst, dan verwijder ik die van mij.

Gr,

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de aanmaak van een POP3 account niet meer kan.
Onder mijn Windows 10 stndaard Mail kan POP3 nog steeds.
Ik gebruik Other Account POP, IMAP.
Hoe het op de Mac zit, kan ik niet controleren.

Hoe pak je de aanmaak van een Email Account onder Win 10 aan?

Gr Han.
Reputatie 7
Johan reageerde via de rapporteer button i.p.v in het topic zelf.
Bij deze even zijn reactie 😉

Heb inmiddels de oplossing (lees truc!): bij het instellen van een nieuw ziggo-account in bv je iPad dien je een fout te maken in je aanmelding (bv je een foutje in je wachtwoord). Er opent dan een nieuw venster met daarin wel de keuze voor IMAP of POP !!!
Zo simpel kan het zijn als je het maar weet!

Wellicht dat hij zelf de reactie nog plaatst, dan verwijder ik die van mij.

Gr,
Mooi zo. Bij Win 10 gaat het ook lukken.
Gr Han
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics