Beantwoord

ZiggoMail dubbel


Ik krijg sinds een tijd alle emails dubbel binnen. Ben al veranderd van Mailbird naar ZiggoMail en heb ook Outlook geprobeerd maar alles blijft dubbel binnenkomen. Ik heb een destijds door UPC aangemaakt emailadres (een combi van je naam en drie cijfers @upcmail.nl) en gebruik een alias als het emailadres wat ik gebruik. Ook met de extensie @upcmail.nl. Dat ging jaren goed maar nu niet meer. Hoe ontdubbel ik ZiggoMail?
icon

Best beantwoord door Be rt 16 maart 2019, 15:48

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/ziggomail-dubbel-38062

Ik kreeg maanden lang alle emails dubbel binnen. Contact gelegd met Ziggo klantenservice maar daar kan men je niet helpen omdat ze gehinderd worden door privacy wetgeving en dus niet alles kunnen zien. Ook jouw instellingen niet. Dat vond ik erg vervelend want feitelijk kan men je dus niet helpen terwijl de oplossing heel eenvoudig is. Een ict student had het binnen een paar minuten gevonden en door een paar vinkjes uit te zetten in Ziggo Mail was het probleem meteen gefikst. Daar had ik dan zelf een half uur voor aan de telefoon gehangen.De Ziggo medewerker vertelde wel netjes wat zijn beperkingen waren en daardoor kon hij me niet verder helpen. Vond hij zelf ook vervelend. Ik vraag me dan wel af waarom de privacywetgeving het zicht op een paar van mijn instellingen verbiedt voor Ziggo zelf. Dit schiet duidelijk door en helpt mij noch Ziggo. Daar mag wel eens een jurist naar kijken.Oja de oplossing voor mij zat in Instellingen > Email > Automatisch doorsturen en daar alles uitvinken.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Hey @Jelleke01 . Zeg maar nee, dan krijg je er 2 😉.
Nee, zonder dollen, super irritant natuurlijk. Dat moet anders kunnen!

Kan het zijn dat je een doorstuurregel aan hebt staan op 1 van je e-mailadressen? Dat je naar jezelf doorstuurt, of dat je in een cirkel doorstuurt?
En even voor mijn beeld; je bent veranderd naar ZiggoMail. Bedoel je dan gewoon de webmail via onze site? 🙂
Ik heb een upc emailadres zoiets als dit nijlpaard123@upcmail.nl Daar heb ik een alias aan gekoppeld en dat functioneerde jarenlang prima. Inmiddels is het ziggo maar dat zou niks uit moeten maken toch? Ook wisselen van emailprogramma maakt weinig uit. Mailbird, Outlook of Thunderbird. Alles komt dubbel binnen
Wat is een doorstuurregel?
Reputatie 7
Dan worden inkomende mails automatisch doorgestuurd naar een ander e-mailadres 🙂.
Op deze link zie je in een stappenplan waar je deze instelling vindt.
Reputatie 7
Badge +35
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/ziggomail-dubbel-38062

Ik kreeg maanden lang alle emails dubbel binnen. Contact gelegd met Ziggo klantenservice maar daar kan men je niet helpen omdat ze gehinderd worden door privacy wetgeving en dus niet alles kunnen zien. Ook jouw instellingen niet. Dat vond ik erg vervelend want feitelijk kan men je dus niet helpen terwijl de oplossing heel eenvoudig is. Een ict student had het binnen een paar minuten gevonden en door een paar vinkjes uit te zetten in Ziggo Mail was het probleem meteen gefikst. Daar had ik dan zelf een half uur voor aan de telefoon gehangen.De Ziggo medewerker vertelde wel netjes wat zijn beperkingen waren en daardoor kon hij me niet verder helpen. Vond hij zelf ook vervelend. Ik vraag me dan wel af waarom de privacywetgeving het zicht op een paar van mijn instellingen verbiedt voor Ziggo zelf. Dit schiet duidelijk door en helpt mij noch Ziggo. Daar mag wel eens een jurist naar kijken.Oja de oplossing voor mij zat in Instellingen > Email > Automatisch doorsturen en daar alles uitvinken.
Reputatie 7
Badge +35
@Jelleke01 Dank voor je update.

Dat was ook de oplossing van Lycke Ziggo, 2 berichten hierboven van 3 dagen geleden.
Reputatie 7
Hey @Jelleke01 . Goed om te lezen dat het uiteindelijk gelukt is met de instellingen 🙂.