Vraag

ziggo webmail - per ongeluk afgemeld van verzendlijst

• 12 december 2018
  • 8 Reacties
  • 893x Bekeken

hallo

ik heb een probleem met ziggo webmail.
heb per ongeluk op afmelden van verzendlijst.
nu krijg ik bepaalde mails niet meer binnen.
is er een manier om ze toch terug te halen?
had al contact gehad met ziggo chat.
het gaan over nieuwsbrieven van bol.com en markplaats.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Heb je je afgemeld van de verzendlijst in de mail zelf?
Door in de mail klikken op afmelden?

Zo ja, dan weer aanmelden bij bol.com en markplaats.

Heb je het op een andere manier gedaan?
Hoe heb je dat gedaan?
ja op de mail zelf van de webmail via me telefoon.
bij bol.com en marktplaats staan ze gewoon aan bij bol.com had ik zelf nog contact mee gehad. daarover
het komt omdat afmelden van verzendlijst en afbeeldingen laden te dicht op elkaar staan, dan klik je soms de verkeerde aan.
Reputatie 7
Badge +35
@jackiege Dan zou ik ze een keer uitzetten in marktplaats en bol.com en opslaan en dan weer aanzetten en opslaan, misschien dat hun systeem het dan wel weer oppakt.
dan zal ik het proberen.
hoop dat het opgelost wordt.
laat het weten als het gelukt is.
Het is inderdaad irritant dat er nu een oranje knop "afmelden van verzendlijst" staat op de plek van "afbeeldingen tonen", deze knop was oranje en is nu grijs. Ik druk hier ook regelmatig per ongeluk op...
Het is inderdaad irritant dat er nu een oranje knop "afmelden van verzendlijst" staat op de plek van "afbeeldingen tonen", deze knop was oranje en is nu grijs. Ik druk hier ook regelmatig per ongeluk op...

Klopt dit is mij ook al overkomen met een mailing van een vereniging. Moet nu alles opnieuw aanvragen.
Die knop zit op een verkeerde plek ZIGGO.
Dus verplaatsen a.u.b.
Reputatie 7
Hey all,

zo te lezen is de plek en kleur van de knop nu niet meer zoals jullie het graag zouden zien. Ik ga de suggestie dit weer aan te passen direct doorzetten. Bedankt voor de feedback!
Inmiddels 2 maanden verder en nog steeds staat die knop op de verkeerde plaats. Kom op nou zo moeilijk is het toch niet.

Reageer