Ik heb 6 dagen geleden je suggestie uitgeprobeerd.
Ik heb het vinkje uitgezet bij IPv6 zoals je uitlegde.
De ziggo webmail werkte toen goed.
Om te checken of dat de oorzaak was heb ik daarna het vinkje IPv6 weer aangezet.
De ziggo webmail bleef goed werken.
De afgelopen 5 dagen heb ik elke dag thuis ziggo webmail geprobeerd, en de ziggo webmail bleef goed werken (met het vinkje IPv6 dus aan).
Dit wilde ik dus melden in het forum, maar helaas kan ik nu weer niet inloggen in ziggo webmail thuis. Ik heb het tot 3x toe geprobeerd helaas zonder resultaat.
Vervolgens heb ik direct daarna met citrix ingelogd bij mijn werk, en daar kom ik zonder problemen wel goed in ziggo webmail, en heb ik dan geen problemen.
Dus afgelopen 6 dagen werkte ziggo webmail thuis wel weer, waarbij ik het vinkje IPv6 1x uitzette, en daarna weer had aangezet.
Helaas krijg ik nu op dag 7 thuis de melding: Connection error The service is not available right now. Retry.