Beantwoord

Ziggo vs UPC e-mailadressen nog aan te maken?

  • 15 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 256 keer bekeken

Ik heb een interessant probleem,

 

als oude Chelloklant heb ik nog een e-mailadres met een UPC vermelding aan het einde. hier heb ik ook mijn alias e-mailadressen in aangemaakt.

nu heb ik behoefte aan een nieuw e-mail alias voor mijn bedrijf. In mijn UPC accountinstellingen is de optie om aliassen toe te voegen verdwenen omdat Ziggo dit niet meer ondersteunt. dus heb ik, noodgedwongen, een nieuw alias aangemaakt met een "Ziggo”toevoeging. 

nu is het probleem dat de mail, gericht aan het nieuwe ziggo mailadres niet binnenkomt in mijn oude en vertrouwde UPC inbox maar in een aparte inbox. hoewel dit natuurlijk niet het einde van de wereld is, zou ik het toch fijn vinden als ik niet steeds 2 aparte inboxen moet gaan checken vanaf vandaag.

bestaat hier nog een trucje voor?

icon

Best beantwoord door Be rt 15 oktober 2019, 11:24

Je kunt een forward instellen in de webmail naar de mailbox die je wenst, wel af en toe in de spam map kijken van het door te sturen email adres, eerst wordt de spamfilter toegepast en dan pas het doorsturen.

Klik op het screenshot voor een vergroting.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Je kunt een forward instellen in de webmail naar de mailbox die je wenst, wel af en toe in de spam map kijken van het door te sturen email adres, eerst wordt de spamfilter toegepast en dan pas het doorsturen.

Klik op het screenshot voor een vergroting.

 

Hé Be rt. 

Thnx voor je tip. Helaas werkt t niet echt omdat ik in de oude Chello omgeving weinig meer kan instellen. Ik kan deze truc wel uithalen in mijn Ziggo scherm maar dan krijg ik de bulk van mijn mails dubbel. 

Ik ga dus gewoon iedereen vragen om mijn nieuwe ziggomail adres te gebruiken en laat mn chello aliassen langzaam uitsterven. 

??? Krijg je met Chello mailadres een andere beeld dan met een Ziggo mailadres in:

https://mail.ziggo.nl/appsuite

Reputatie 7

Hey @sanderberg . Welkom hier! 

Ik ben heel erg benieuwd naar een antwoord op de laatste vraag van @Be rt  ^^. Zien we je snel terug? 

Yep.in chello is alles geblokkeerd wat mogelijk een aanpassing of uitbreiding kan worden. Ik heb nu wel de 2 inboxen onder elkaar in 1 omgeving dus ik vind het wel oke. 

Thnx voor je interesse en je hulp, wellicht tot lezens op het forum. 

Gelukkig heb je een werkzame oplossing gevonden.:relaxed: