Marcd76

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo uitgaande mail

Ik wil ziggo mail instellen ipv mijn zonnetmail die verloopt. Inkomende mail werkt maar uitgaande mail werkt niet. 

SMTP staat goed en ook wachtwoord etc, maar nog steeds blijft de mail in postvak uit staan...ik weet het even niet meer.

 

3 Reacties 3
AlphonsNL

Level 1
  • 126Posts
  • 2Oplossingen
  • 34Likes

Dan heb je toch een instelling verkeerd staan.
Waar probeer je dit in te stellen? Mobiel? Outlook?

Kun je jou instellingen eens precies posten?

 

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Probeer eerst even in te loggen (en te verzenden) via Ziggo webmail. Dan weet je tenminste dat account/wachtwoord goed is.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi @Marcd76

First and foremost, welkom op onze Community  Al die instellingen ook altijd, is het nog gelukt om ze te dubbel-checken na de reacties en tips van @AlphonsNL en @bburgg? We horen het heel graag van je! Uiteraard ook als het niet op is gelost, dan helpen we je verder. 

Uitgelicht topic