1
Vraag
2
Reacties
VikingHans

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Spamfilter blokkeert e-mails van 1 afzender MailPoet (WordPress), hoe los ik dit op?

Lezer,
De mailserver van Mailpoet stuurt E-mails van een persoon naar mijn E-mail adres.
Het Ziggo spam filter stuurt vervolgens deze E-mail naar mijn Spambox.
Als ik kijk in de spambox via Web-mail dan zie ik inderdaad de mail van deze persoon.
Als ik die mail selecteer en het duimpje in de balk aanklick wordt deze mail verplaatst naar de inbox.
Echter als die persoon een volgende mail via Mailpoet naar mij stuurt komt deze weer terecht in de Spambox maw het slimme Spamfilter werkt niet.

Vraag:
Hoe kan ik het ZiggoSpam filter vertellen dat deze persoon via Mailpoet mij WEL mail mag sturen zodat, het slimme Spamfilter, de mail direct naar mijn Ziggo inbox verplaatst?

Met vriendelijke groet,
VikingHans
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Euhm, als je de mail laat relayen vanaf je eigen domein, komt deze voor Ziggo vanaf je ****.eu domein en niet van slkworld.com@vsobr.com.
Dan moet je *****.eu in je spam filter whitelisten, lijkt me.

Bekijk in context

29 Reacties 29
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Het Spamfilter leert van wat jij doet, nog even volhouden met verplaatsen en het moet goedkomen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ik kan niet meer zeggen dan dit.
In het verleden bleek dat het 'aanleren' van het SPAM filter eigenlijk helemaal niet werkte.
Zover ik weet zou daar iets aan verbeterd moeten zijn.
Of dat gelukt is, kan ik niet weten. Gebruik zelf Ziggo Mail niet.

Volg de suggestie van Steef & we zullen zien.
Gr Han
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo VikingHans, welkom op onze Community.

Mailpoet is een WordPress plugin om massaal e-mails - nieuwsbrieven - te versturen lees ik. Helaas schrijven veel mensen zich vaak niet uit wanneer een nieuwsbrief niet meer gewenst is, maar markeren ze het als Spam. Spamfilters onthouden dat.

Heb je via Mailpoet een generieke nieuwsbrief ontvangen of gaat het echt om een persoonlijk bericht?

In het eerste geval kan het zijn dan andere klanten de nieuwsbrief ook ontvangen en dat zij het als Spam markeren. In het tweede geval kan er een Mailpoet template gebruikt wordt die erg lijkt op andere nieuwsbrieven met dezelfde template. Technisch gezien ziet een mailfilter ze dan als vergelijkbaar.

Op die manier belanden nieuwsbrieven vaak in de Spam map, omdat veel mensen het ongewenste mail vinden. Per definitie is het dan eigenlijk ook ongewenste mail. Hier kun je niet altijd iets tegen doen ben ik bang.
Sneaky

Level 3
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb hetzelfde probleem met mail van een automotive forum. Tot voor kort kwam dat keurig in mijn "Postvak In" terecht maar om onnaspeurbare redenen heeft dat kl*te spamfilter besloten dat het spam is. Sleep me een ongeluk met die berichten naar de inbox maar dat filter blijft het ijzerenheinig in de spambox gooien. De makers van dat filter hebben volgens mij iets heel raars zitten roken of te lang boven de biobak gehangen toen ze met het ontwerp bezig waren. Wie verzint in godsnaam zoiets??????????
En geef dan iig een optie bij instellingen om dat filter aan of uit te zetten. Dan leg je de verantwoordelijkheid waar hij hoort, bij de geadresseerde van die mail. Ik doe het al 20 jaar zonder spamfilter en dat gaat al 20 jaar uitstekend.
Stel je eens voor dat PostNL op eigen houtje besluit, "Op dit adres komt wel erg veel post. Kan niet goed zijn. We houden de helft gewoon achter en als de geaddresseerde die post echt wil hebben komt ie 'm maar op het postkantoor halen. En als ie dat niet doet gooien we 'm na 30 dagen weg".......
Dat is in feite wat Ziggo doet. Hou op met die flauwekul en BLIJF VAN MIJN POST AF!!!!!!!!!!
het toppunt is de uitspraak van Anne H Ziggo hierboven "Omdat veel mensen het ongewenste mail vinden is het per definitie ongewenste mail".....
Er is maar ÉÉN iemand die kan bepalen of iets ongewenste mail is in dat ben ÍKZELF!!!!!
Niet een of andere kl*tefilter.
Zo,dat moest er even uit.................
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Sneaky,

Ik begrijp je helemaal! Je sleept je een ongeluk en het Spam filter leert er niks van. Dit is frustrerend! En dan geeft die wijsneus moderator ook nog eens een 'per definitie'. Check, ik snap je. Ik hoop dat het een beetje oplucht 🙂

De vergelijking met de postbode neem ik over. Ik hoop daarmee je een stukje van onze beweegreden begrijpt.

Het postbedrijf ontvangt veel klachten over ongewenste post die op de mat valt. "Hoe haalt het postbedrijf het in het hoofd om deze mail door de brievenbus te gooien!?" De ontvangers zouden het op prijs stellen wanneer het postbedrijf vooraf een inschatting maakt wat wel of niet gewenste mail is. Dit is een uitdaging want je mag individuele post niet inhoudelijk beoordelen. Dat wil je ook niet want dat is privé. Je kan wel een systeem naar afzender, opbouw en diverse patronen laten kijkem. Op basis van feedback van je klanten behandel je alle post hetzelfde.

  • De postbode doet normale mail door de normale brievenbus, dit valt op de gewone mat.
  • De postbode doet spam mail door de spam brievenbus, dit valt op de spam mat.
  • Er gaat geen post verloren, alles wordt gewoon bezorgd.


Ik heb misschien een oplossing: Je kan meestal een filter instellen (afhankelijk van je mailprogramma) die mail van 1 afzender uit je spam inbox haalt, en in je gewone inbox zet. Kun je daar eens naar kijken?
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
In het eerste geval kan het zijn dan andere klanten de nieuwsbrief ook ontvangen en dat zij het als Spam markeren.

Anne H Ziggo
Toen ik lang geleden nog betrokken was bij Mail Serving, gebruikten we ook een Spamfilter met leerfunctie. Wat er geleerd werd, werd per gebruiker bijgehouden.
En zo hoort dat ook te zijn. Anders krijg je onwenselijk gedrag: je bent zelf de baas niet meer over wat je wel en niet SPAM vindt, tgv beoordelingen door anderen.

Het zou me verbazen als het Ziggo SPAM-filter zou werken zoals je beschrijft.
Het zou een behoorlijke stap terug betekenen t.o.v the state of the art die ik ken uit het verleden.
Gr Han
Sneaky

Level 3
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Sneaky,

Ik begrijp je helemaal! Je sleept je een ongeluk en het Spam filter leert er niks van. Dit is frustrerend! En dan geeft die wijsneus moderator ook nog eens een 'per definitie'. Check, ik snap je. Ik hoop dat het een beetje oplucht 🙂

De vergelijking met de postbode neem ik over. Ik hoop daarmee je een stukje van onze beweegreden begrijpt.

Het postbedrijf ontvangt veel klachten over ongewenste post die op de mat valt. "Hoe haalt het postbedrijf het in het hoofd om deze mail door de brievenbus te gooien!?" De ontvangers zouden het op prijs stellen wanneer het postbedrijf vooraf een inschatting maakt wat wel of niet gewenste mail is. Dit is een uitdaging want je mag individuele post niet inhoudelijk beoordelen. Dat wil je ook niet want dat is privé. Je kan wel een systeem naar afzender, opbouw en diverse patronen laten kijkem. Op basis van feedback van je klanten behandel je alle post hetzelfde.

  • De postbode doet normale mail door de normale brievenbus, dit valt op de gewone mat.
  • De postbode doet spam mail door de spam brievenbus, dit valt op de spam mat.
  • Er gaat geen post verloren, alles wordt gewoon bezorgd.

Ik heb misschien een oplossing: Je kan meestal een filter instellen (afhankelijk van je mailprogramma) die mail van 1 afzender uit je spam inbox haalt, en in je gewone inbox zet. Kun je daar eens naar kijken?


Hallo Anne,
tja, in de toon van een post klinkt wel eens wat frustratie door...Niks persoonlijk,moet je je niks van aantrekken.
Wat dat filter betreft, heb ik ook al aan gedacht en geprobeerd, maar dat werkt niet.
Tenminste niet zoals ik het filter ingesteld heb. Maar misschien staat daar nog iets verkeerd.
Zo ziet het er uit iig:



En dit is de header van een emailtje wat nu in de spambox staat. Voor de duidelijkheid, ik heb een eigen .eu domain (geblanked in het voorbeeld) en die relayed het bericht door naar mijn Ziggo email adres.



Dacht eerst dat dat er iets mee te maken had maar ook als in het adresveld mijn eigen Ziggo email adres staat gooit ie het in de spambox.
Iig dat filter werkt niet,al die post blijft gewoon in de spambox.
Nog ten overvloede, pas sinds kort, daarvoor kwam het 6 maanden lang keurig in mijn inbox terecht.
Of betekent dat dat het ook 6 maanden duurt voordat het filter doorheeft dat het géén spam is.......:grimacing:
Enig idee?
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Euhm, als je de mail laat relayen vanaf je eigen domein, komt deze voor Ziggo vanaf je ****.eu domein en niet van slkworld.com@vsobr.com.
Dan moet je *****.eu in je spam filter whitelisten, lijkt me.
Sneaky

Level 3
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Op zich wel een goeie, maar als ik de headers bekijk zie ik staan
X-Env-Rcptto: xxxxxxxxxxxxxx@ziggo.nl

Maar ook:
X-Env-Mailfrom: srs0+twxh=nl=mg.vscope.cloud=bounce+372297.d775db-slkworld=xxxxxxxxxxxxxx.eu@corellia.eurodns.com

En:
Sender: slkworld.com=vsobr.com@mg.vscope.cloud

Nou ben ik niet zo thuis in die mailheaders dus ik zo zo niet kunnen zeggen welke gebruikt wordt voor die whitelist. Ik ben maar uitgegaan. van dat "Sender" veld.
Maar ik kan er gewoon een filterregel aan toevoegen natuurlijk. da's zo gebeurd. Zal het eens proberen.

Zie ook nog staan:
X-Spam-Reason: CMAE_SCORE=100.00
Betekent dat dat het filter dat als 100% spam ziet?
Klereding................:grimacing:
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Sneaky,

Die regel die je laat zien is van instellingen binnen Ziggo E-mail. Dat filter is alleen actief op de ontvangen mail in de inbox. Maar Spam komt direct in de Spambox, en gaat technisch gezien niet via de inbox. Ik bedoel meer een mail filter regel in je e-mail client? Of gebruik je alleen webmail?

E-mail Relay is technisch iets anders. De technische term zal "Server-based forwarding" zijn. Een techniek die veel gebruikt wordt bij het versturen van echte Spam berichten. Dat gaat altijd zoveel mogelijk via via. Het wordt daarom afgeraden om deze techniek zelf toe te passen omdat veel Spam filters hier op reageren (lees ik op Wikipedia, niet echt een super bron).

De combinatie Engelstalig, Standaard teksten, Mogelijk meerdere links in het bericht, Server-based forwarding en gekke domeinnamen in de header (corellia.eurodns.com? mg.vscope.cloud?) staat ver af van hoe een huis tuin en keuken mail er onder de motorkap uitziet. Dat heeft mogelijk invloed op Spam filters.
Sneaky

Level 3
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
efok wrote:
Euhm, als je de mail laat relayen vanaf je eigen domein, komt deze voor Ziggo vanaf je ****.eu domein en niet van slkworld.com@vsobr.com.
Dan moet je *****.eu in je spam filter whitelisten, lijkt me.

Thx voor je terechte opmerking! Dat is het denk ik.
Heb nou 2 regels toegevoegd. Eentje waarin staat dat alles met verzendadres slkworld@xxxxxxxx.eu naar de inbox moet en eentje waarin staat dat alles waarvan het verzendadres xxxxxxxx bevat naar de inbox moet. Die laatste doet het 'm denk want mijn spambox blijft nou leeg. Ook mailtjes van Netflix die eerst in de spambox belanden komen nou weer in de inbox terecht. Had ik beter 1 voor 1 kunnen doen maar ik zal die ene eens even inactive zetten en eens kijken. Al mijn mail die ik persé wil ontvangen gaat naar een adres van mijn .eu domein dus als het goed is omzeil ik nou dat hele spamfilter.
Perfect, ik ben weer helemaal happy!
Sneaky

Level 3
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Sneaky,

Die regel die je laat zien is van instellingen binnen Ziggo E-mail. Dat filter is alleen actief op de ontvangen mail in de inbox. Maar Spam komt direct in de Spambox, en gaat technisch gezien niet via de inbox. Ik bedoel meer een mail filter regel in je e-mail client? Of gebruik je alleen webmail?

Hallo Anne,
zou kunnen, weet jij beter dan ik natuurlijk. Maar zie de post als antwoord op de opmerking van efok. Het lijkt nu te werken. En een van de akties die je kunt kiezen in zo'n filter is "verplaatsten naar de Inbox". Dat zou toch raar zijn als het alleen op mailtjes in de inbox werkt?


E-mail Relay is technisch iets anders. De technische term zal "Server-based forwarding" zijn. Een techniek die veel gebruikt wordt bij het versturen van echte Spam berichten. Dat gaat altijd zoveel mogelijk via via. Het wordt daarom afgeraden om deze techniek zelf toe te passen omdat veel Spam filters hier op reageren (lees ik op Wikipedia, niet echt een super bron).

Kan, maar ik gebruik deze manier al een jaar of 10. Zonder problemen, met diverse providers. Ook met Ziggo werkte het 6 maanden lang prima. Tot nu toe.


De combinatie Engelstalig, Standaard teksten, Mogelijk meerdere links in het bericht, Server-based forwarding en gekke domeinnamen in de header (corellia.eurodns.com? mg.vscope.cloud?) staat ver af van hoe een huis tuin en keuken mail er onder de motorkap uitziet. Dat heeft mogelijk invloed op Spam filters.

Geldt hetzelfde voor. Al mijn mail bevat die "gekke" domeinnamen.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Gaaf! Jullie hebben samen dit slim uitgedokterd dus 🙂 Ik zal nog even goed naar die mailfilter instellingen kijken en op welke mappen deze actief kan filteren.

Sneaky wrote:
efok wrote:
Euhm, als je de mail laat relayen vanaf je eigen domein, komt deze voor Ziggo vanaf je ****.eu domein en niet van slkworld.com@vsobr.com.
Dan moet je *****.eu in je spam filter whitelisten, lijkt me.

Thx voor je terechte opmerking! Dat is het denk ik.
Heb nou 2 regels toegevoegd. Eentje waarin staat dat alles met verzendadres slkworld@xxxxxxxx.eu naar de inbox moet en eentje waarin staat dat alles waarvan het verzendadres xxxxxxxx bevat naar de inbox moet. Die laatste doet het 'm denk want mijn spambox blijft nou leeg. Ook mailtjes van Netflix die eerst in de spambox belanden komen nou weer in de inbox terecht. Had ik beter 1 voor 1 kunnen doen maar ik zal die ene eens even inactive zetten en eens kijken. Al mijn mail die ik persé wil ontvangen gaat naar een adres van mijn .eu domein dus als het goed is omzeil ik nou dat hele spamfilter.
Perfect, ik ben weer helemaal happy!
Werkt het ook wanneer je de 1e regel weglaat en de 2e actief laat? En is bij beide regels "xxxxxxxx" exact hetzelfde?

Daarmee moeten we een simpel advies kunnen formuleren voor andere bezoekers die hetzelfde ervaren.
Sneaky

Level 3
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Anne H Ziggo wrote:
Gaaf! Jullie hebben samen dit slim uitgedokterd dus 🙂 Ik zal nog even goed naar die mailfilter instellingen kijken en op welke mappen deze actief kan filteren.


Sneaky wrote:

efok wrote:
Euhm, als je de mail laat relayen vanaf je eigen domein, komt deze voor Ziggo vanaf je ****.eu domein en niet van slkworld.com@vsobr.com.
Dan moet je *****.eu in je spam filter whitelisten, lijkt me.
Thx voor je terechte opmerking! Dat is het denk ik.
Heb nou 2 regels toegevoegd. Eentje waarin staat dat alles met verzendadres slkworld@xxxxxxxx.eu naar de inbox moet en eentje waarin staat dat alles waarvan het verzendadres xxxxxxxx bevat naar de inbox moet. Die laatste doet het 'm denk want mijn spambox blijft nou leeg. Ook mailtjes van Netflix die eerst in de spambox belanden komen nou weer in de inbox terecht. Had ik beter 1 voor 1 kunnen doen maar ik zal die ene eens even inactive zetten en eens kijken. Al mijn mail die ik persé wil ontvangen gaat naar een adres van mijn .eu domein dus als het goed is omzeil ik nou dat hele spamfilter.
Perfect, ik ben weer helemaal happy!
Werkt het ook wanneer je de 1e regel weglaat en de 2e actief laat? En is bij beide regels "xxxxxxxx" exact hetzelfde?

Daarmee moeten we een simpel advies kunnen formuleren voor andere bezoekers die hetzelfde ervaren.


Ik heb nu gewoon 1 filterregel actief waarin staat dat als het "Verzender/Van" veld "mijndomeinnaam" bevat de mail naar "Postvak In" verplaatst moet worden.
Voor zover ik kan zien werkt dat prima, er komt niks meer in mijn spambox terecht, hetgeen ook mijn bedoeling was.
Maar voor de goede orde, ik heb een eigen domein geregistreerd waar al mijn mail die ik wil ontvangen terecht komt en die stuurt het door naar mijn Ziggo mail adres. Dat is wel de voorwaarde. Het zal dus niet voor iedereen werken.
VikingHans
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
VikingHans,
Ik ben de aangever van dit probleem. Ik heb nu, zoals Steefb in zijn eerste reactie aangaf, zeven dagen achtereen mijn zgn Ziggo Spam mail van 1 specifieke mail opgepakt en gedropped in mijn Inbox. Ik heb ook het dumpje gebruikt maar het slimme Ziggo filter is toch niet zo slim! Hij begrijpt de actie niet! Dus dit werkt niet.

Verder heb ik navraag gedaan bij andere Ziggo klanten of zij wel die bewuste mail ontvangen en het verbaasde mij dat ook zij sinds een aantal weken (maanden?) die mail NIET meer ontvangen in hun Ziggo Inbox. Bij controle bleek deze bewuste mail ook daad werkelijk in hun Ziggo Spambox te zitten.

Wat ik duidelijk bij Ziggo mis is een mogelijkheid dat een gebruiker zelf actief direct door een actie, zoals Steefb aangaf, dat filter kan beïnvloeden. Deze beïnvloeding gaat twee kanten op:
A: Wat in mijn Ziggo Spambox zit wil ik voor 1 specifieke mail NIET!! meer in de Spambox hebben maar direct naar mijn Ziggo Inbox (eenmalig!!, dus niet een week lang!! White list).
B: Wat in mijn Ziggo inbox zit wil ik vanaf nu zien als Spam dwz dat het filter dit NIET meer in mijn Ziggo inbox moet laten vallen (Black list).

Vraag:
Wie kan mij verder helpen om dit verzoek bij de Ziggo Mail ontwerpers te krijgen zodat de gebruikers weer met dankbaarheid naar hun Ziggo mail boxen kunnen kijken? Zo te zien aan de hoeveelheid reacties zijn er nu veel gebruikers die het slimme Filter niet zien of zelfs uit willen schakelen. Mijn verzoek is dus alleen beperkt tot punt A en B van dit bericht.
Met vriendelijke groet,
VikingHans
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Sneaky wrote:
Ik heb nu gewoon 1 filterregel actief waarin staat dat als het "Verzender/Van" veld "mijndomeinnaam" bevat de mail naar "Postvak In" verplaatst moet worden.
Voor zover ik kan zien werkt dat prima, er komt niks meer in mijn spambox terecht, hetgeen ook mijn bedoeling was.
Top!

VikingHans wrote:
VikingHans,
Ik ben de aangever van dit probleem. Ik heb nu, zoals Steefb in zijn eerste reactie aangaf, zeven dagen achtereen mijn zgn Ziggo Spam mail van 1 specifieke mail opgepakt en gedropped in mijn Inbox. Ik heb ook het dumpje gebruikt maar het slimme Ziggo filter is toch niet zo slim! Hij begrijpt de actie niet! Dus dit werkt niet.
Dit werk dan inderdaad niet. Zou je de truc van Sneaky eens kunnen proberen?

VikingHans wrote:
Verder heb ik navraag gedaan bij andere Ziggo klanten of zij wel die bewuste mail ontvangen en het verbaasde mij dat ook zij sinds een aantal weken (maanden?) die mail NIET meer ontvangen in hun Ziggo Inbox. Bij controle bleek deze bewuste mail ook daad werkelijk in hun Ziggo Spambox te zitten.
Dat is vervelend! Ben jij de verzender van de nieuwsbrief? Anders kun je dit niet andere Ziggo gebruikers dit vragen denk ik?

VikingHans wrote:
Wie kan mij verder helpen om dit verzoek bij de Ziggo Mail ontwerpers te krijgen zodat de gebruikers weer met dankbaarheid naar hun Ziggo mail boxen kunnen kijken? Zo te zien aan de hoeveelheid reacties zijn er nu veel gebruikers die het slimme Filter niet zien of zelfs uit willen schakelen.
Dat is fair. Om dit aan te kaarten naar de developers toe moeten er meer meldingen komen. Dit topic blijft daarvoor openstaan.
Sneaky

Level 3
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
VikingHans wrote:
VikingHans,
Ik ben de aangever van dit probleem. Ik heb nu, zoals Steefb in zijn eerste reactie aangaf, zeven dagen achtereen mijn zgn Ziggo Spam mail van 1 specifieke mail opgepakt en gedropped in mijn Inbox. Ik heb ook het dumpje gebruikt maar het slimme Ziggo filter is toch niet zo slim! Hij begrijpt de actie niet! Dus dit werkt niet.

Verder heb ik navraag gedaan bij andere Ziggo klanten of zij wel die bewuste mail ontvangen en het verbaasde mij dat ook zij sinds een aantal weken (maanden?) die mail NIET meer ontvangen in hun Ziggo Inbox. Bij controle bleek deze bewuste mail ook daad werkelijk in hun Ziggo Spambox te zitten.

Wat ik duidelijk bij Ziggo mis is een mogelijkheid dat een gebruiker zelf actief direct door een actie, zoals Steefb aangaf, dat filter kan beïnvloeden. Deze beïnvloeding gaat twee kanten op:
A: Wat in mijn Ziggo Spambox zit wil ik voor 1 specifieke mail NIET!! meer in de Spambox hebben maar direct naar mijn Ziggo Inbox (eenmalig!!, dus niet een week lang!! White list).
B: Wat in mijn Ziggo inbox zit wil ik vanaf nu zien als Spam dwz dat het filter dit NIET meer in mijn Ziggo inbox moet laten vallen (Black list).

Vraag:
Wie kan mij verder helpen om dit verzoek bij de Ziggo Mail ontwerpers te krijgen zodat de gebruikers weer met dankbaarheid naar hun Ziggo mail boxen kunnen kijken? Zo te zien aan de hoeveelheid reacties zijn er nu veel gebruikers die het slimme Filter niet zien of zelfs uit willen schakelen. Mijn verzoek is dus alleen beperkt tot punt A en B van dit bericht.
Met vriendelijke groet,
VikingHans


Net even wat voor je getest en de enigste manier waarop bij mij die filterregel werkt is alsk ik opgeef "Verzender/Van BEVAT xxxx"
Waarbij xxxx een compleet adres kan zijn bv mijn gmailadres@gmail.com of gmail of gmailadres. Dan gooit ie het in de inbox of spambox of welke box dan ook al naar gelang je opgeeft bij de aktie.
Als ik een andere operator opgeef dan "bevat" werkt ie niet. Ik denk dat er in die headers dus net iets anders staat. Geen idee waar het precies aan ligt.
Ik zou zeggen probeer het eens.
VikingHans
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sneeky,
Waar heb jij deze filterregel gedefinïeerd?
Er zijn nl twee Inboxen en twee Spamboxen: de eerste serie boxen zijn bij Ziggo (Inbox en Spambox) en de tweede serie zijn bij je zelf in de PC waar je ook je Mail programma hebt draaien (Inbox en Spambox).
Ik heb het over de eerste serie Boxen dwz de Ziggo Inbox en de Ziggo Spambox. Hoe kan ik daar een filterregel definïeren? De eerste serie boxen zie je via bv. Webmail.
Graag meer info.
VikingHans
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ha VikingHans
Je praat nu over een situatie die ik herken van een of andere Email Client.
Welke?
Probeer de Rule in te stellen bij Ziggo WebMail en see what happens.
Gr Han
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic