Vraag

Ziggo mail vraagt steeds om een wachtwoord

Wij hebben 2 ziggo mailaccounts die sinds een maand of 2/3 steeds om het wachtwoord vragen. Dit gebeurt op verschillende apparaten. Wie kent de oorzaak en de oplossing?

9 Reacties

Badge +8
Wachtwoord onthouden ergens aanvinken?
Reputatie 7
Badge +31
Ik zie dit ook af en toe terugkomen in Windows mail.
Wachtwoord opnieuw invullen en opslaan laat hier de meldingen verdwijnen.

Mocht dit in een ander mailprogramma gebeuren, welk mail programma?
Bij mij gebeurd dit tegenwoordig elke dag wel en soms meerdere keren op een dag.
En nee dit heeft niets met wachtwoord onthouden te maken.
Denk eerder aan ziggo server problemen omdat bij mij Outlook 2016 ook vaak "hangt" in de status verzenden/ontvangen in Outlook - Mappen synchroniseren.

Mij mij precies hetzelfde. Vandaag al meerdere keren het wachtwoord moeten bevestigen. Zet steeds een vinkje bij wachtwoord onthouden maar de volgende keer is het vinkje weer weg. Ik heb 3 Ziggo e-mailadressen in Outlook 2010. De ene dag is het dit adres en de volgende dag weer een andere. Ik heb alle 3 adressen al verwijderd en weer opnieuw ingevoerd maar dat heeft ook niet geholpen. Het gaat er verder wel goed om maar is wel irritant.
Het blijft maar doorgaan vandaag

Het kan zijn dat je oude pwd nog in je cash staat. Het account van je mail verwijderen in referentie beheer (W10) of in Samsung pass (smartphone) of het programma dat je gebruikt voor je pwd onthouden
Bij mij ook precies zelfde.
WW is echter gewoon goed. En alle instellingen ook.
Immers: Als ik OK klik logt Outlook gewoon in en haalt mail op. Dat gaat onbepaalde tijd goed en dan komt deze popup weer. Gebeurt met alle 2 mn accounts. Random.
Met GMail acc imap heb ik dit niet. Nooit.
Heb al accounts verwijderd, nwe profiel aangemaakt. Nada, helpt niet.
Dit is een maand of zo aan de gang al.
Gemeld bij WebCare.. vrees dan toch iets met de imap servers..
Kan met 3 PCs/app op zelfde account inloggen een toevallige gelijktijdigheid een issue zijn.. iemand??
Ik heb onder w10 geen problemen alleen af en toe wel de problemen met Outlook (2016) op mijn smartphone (android 8.0) op het forum vraagt men alleen naar de bekende weg. Natuurlijk staan de poortnummers goed en de SSL/TLS en is het password tig maal gecontroleerd. Het probleem is dat er passwoorden ergens onthouden worden.
Ook inloggen op mijn Ziggo in W10 zie ik ook nog steeds een oud password. Hiervoor bij windows het account uit referentie beheer gegooid en op de smartphone uit Samsung Pass maar toch gaat het af en toe fout. helaas kan men dit niet oplossen.
Ik had mijn accounts eerst al weggegooid. Nieuw profiel in Outlook aangemaakt. Hielp uiteindelijk niet.
Vanmiddag Outlook volledig gewist met MS tool en opnieuw geinstalleerd. Ben benieuwd..

Reageer