Beantwoord

Ziggo Mail versturen via KNP netwerk werkt niet

  • 30 april 2019
  • 4 Reacties
  • 294x Bekeken

Ik heb een mobiel abonnement van KPN en voor de mail op mijn mobiel maak ik gebruik van mijn Ziggo mail account. Het ontvangen van Ziggo mail gaat goed, maar als ik nu een mail wil versturen vanaf mijn mobiel met de SMTP-server van Ziggo, dan krijg ik een foutmelding: E-mail versturen mislukt. De verbinding met de uitgaande server 'smtp.ziggo.nl' is mislukt.
Mijn mail-instellingen zijn goed (gecheckt op de site). Ik heb een Iphone6 en IOS12.2.
Heeft iemand ervaring met dit probleem en weet je een oplossing?
icon

Best beantwoord door SjorsH 1 mei 2019, 07:34

Probleem is opgelost :-)
Het mobiele data gebruik voor mail stond uit !
Geen idee wanneer die is uitgezet?!?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
@SjorsH

Welkom op de Ziggo Community.

Kijk eens naar deze post:

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/e-mail-iphone-wil-niet-meer-functioneren-uitgaande-server-fout-39252

Heb 12.3 lopen hier. Idem zoals jij Ziggo mail - Kpn netwerk

Suc6
Mail versturen werkt wel via alle WiFi-verbindingen, maar niet via het mobiele netwerk.
Het is net alsof de SMTP-server van Ziggo binnenkomende verbindingen van het mobiele netwerk (van andere providers) niet accepteerd.
Probleem is opgelost :-)
Het mobiele data gebruik voor mail stond uit !
Geen idee wanneer die is uitgezet?!?
Reputatie 3
Badge +2
@SjorsH

Fijn om te horen, en dank je voor het delen van de oorzaak 👍