Ziggo Mail dubbel

  • 16 maart 2019
  • 2 Reacties
  • 143x Bekeken

Ik kreeg maanden lang alle emails dubbel binnen. Contact gelegd met Ziggo klantenservice maar daar kan men je niet helpen omdat ze gehinderd worden door privacy wetgeving en dus niet alles kunnen zien. Ook jouw instellingen niet. Dat vond ik erg vervelend want feitelijk kan men je dus niet helpen terwijl de oplossing heel eenvoudig is. Een ict student had het binnen een paar minuten gevonden en door een paar vinkjes uit te zetten in Ziggo Mail was het probleem meteen gefikst. Daar had ik dan zelf een half uur voor aan de telefoon gehangen.
De Ziggo medewerker vertelde wel netjes wat zijn beperkingen waren en daardoor kon hij me niet verder helpen. Vond hij zelf ook vervelend. Ik vraag me dan wel af waarom de privacywetgeving het zicht op een paar van mijn instellingen verbiedt voor Ziggo zelf. Dit schiet duidelijk door en helpt mij noch Ziggo. Daar mag wel eens een jurist naar kijken.
Oja de oplossing voor mij zat in Instellingen > Email > Automatisch doorsturen en daar alles uitvinken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Dubbel topic over hetzelfde eerder gemelde probleem: https://community.ziggo.nl/e-mail-103/ziggomail-dubbel-37839
Reputatie 7
Hoi @Jelleke01,

De ervaring met ons was dus niet om over naar huis te schrijven. Wanneer de oplossing zo relatief simpel bleek te zijn, snap k dat je hier van baalt. Dit heeft ook vrij weinig met privacy te maken, maar met een algemene mailinstelling, dus ik snap je punt. Ik zal dit ook intern aankaarten en feedback aanmaken voor de collega zodat hij/zij hier ook weer van leert.
In ieder geval bedankt dat je je ervaring hier deelt en fijn dat het is opgelost.