cvaskme

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo en VPN (Outlook uitgaande mail wordt geblokkeerd)

Ik maak gebruik van AVG secure VPN.
Ook gebruik ik Outlook 2016
Mijn inkomende mail heeft geen probleem met de VPN maar mijn uitgaande ma1l wordt geblokkeerd.
Als SMTP-poort heb ik 25, 465 en 587 geprobeerd.
Echter zolang de VPN aanstaat krijg ik er geen mailbericht uit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo @cvaskme, welkom nog op de klant-helpt-klant Community van Ziggo! In dit topic is door @GJE de oplossing gevonden: "heb ip/host adressen buiten de vpn tunnel gezet,van de div. mail pop en smtp" wordt er geschreven. Als je vragen hebt over hoe @GJE dat precies heeft gedaan kun je dat het beste in dat topic vragen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi cvaskme,
Zie dat je al eens eerder problemen hebt gehad met je uitgaande mail (eerst iets over SPAM lijst of zo). Daar heb je nu niet weer last van? Zo niet, dan is misschien deze topic iets: https://community.ziggo.nl/e-mail-103/smtp-poort-587-probleem-in-outlook-online-17308
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo @cvaskme, welkom nog op de klant-helpt-klant Community van Ziggo! In dit topic is door @GJE de oplossing gevonden: "heb ip/host adressen buiten de vpn tunnel gezet,van de div. mail pop en smtp" wordt er geschreven. Als je vragen hebt over hoe @GJE dat precies heeft gedaan kun je dat het beste in dat topic vragen 🙂

Uitgelicht topic