mandatory

Level 1
  • 149Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes

Ziggo email server vanuit het buitenland

Heb momenteel nog een KPN mail-adres, maar aangezien ik een tijdje geleden ben overgestapt wil ik dat ook doen met een @ziggo mailadres. Ik ben erg veel in het buitenland, kan ik daar (dus niet met een Ziggo IP) o.a. de uitgaande mail-server gebruiken?

7 Reacties 7
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Wees daar voorzichtig mee. Lees hier even de toelichting (even doorscrollen naar buitenland).

Ziggo webmail werkt wel probleemloos.

mandatory
Topicstarter
Level 1
  • 149Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes

Daar was ik al bang voor. Webmail is voor mij geen optie omdat ik alles lokaal opsla en verwerk in Outlook. Ik blijf dus bij de KPN.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
mandatory wrote:

Daar was ik al bang voor. Webmail is voor mij geen optie omdat ik alles lokaal opsla en verwerk in Outlook. Ik blijf dus bij de KPN.

Je kan prima beide gebruiken, maar dan moet je je e-mail wel instellen op basis van IMAP.

mandatory
Topicstarter
Level 1
  • 149Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes

Maar versturen vanaf Outlook (desktop) zal dus een (potentieeel) probleem blijven.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mandatory 

Naar aanleiding van je verzoek in een ander topic heb ik deze weer heropend. Het topic was gesloten vanwege inactiviteit. Het andere topic zal ik sluiten.

mandatory
Topicstarter
Level 1
  • 149Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Hi @mandatory 

Naar aanleiding van je verzoek in dit topic heb ik deze weer heropend. Het andere topic zal ik sluiten.

Nou, dat was niet mijn verzoek, was alleen benieuwd waarom het onderwerp gesloten was, was me niet bewust van die 11 dagen. 🙂

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik heb de Link die niet werkt doorgegeven aan @Cecilia Ziggo 

Mod edit: Link moet nu werken 🙂 

Uitgelicht topic