1
Vraag
2
Reacties
YRN

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo e-mailadres overnemen?

Goedemiddag,

Ik en mijn vriendin zijn recentelijk samen gaan wonen en hebben een abonnement genomen bij ziggo.
Nu heeft mijn vriendin een mail adres van jullie (@ziggo.nl) die gekoppeld is aan het abonnement van haar ouders.

Is het mogelijk om dit mail adres over te zetten naar ons account, zonder dat alles mails die nu nog erin staan verloren gaan?

Alvast bedankt,

Yoran.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
YRN wrote:
Goedemiddag,

Ik en mijn vriendin zijn recentelijk samen gaan wonen en hebben een abonnement genomen bij ziggo.
Nu heeft mijn vriendin een mail adres van jullie (@ziggo.nl) die gekoppeld is aan het abonnement van haar ouders.

Is het mogelijk om dit mail adres over te zetten naar ons account, zonder dat alles mails die nu nog erin staan verloren gaan?

Alvast bedankt,

Yoran.

Het is mijn vriendin en ik, maar dat terzijde.:cool:
Je vriendin kan het e-mail-account bij haar ouders verwijderen, laat ze wel eerst alle e-mails downloaden op haar computer want anders zijn ze echt weg als het account opgeheven is.
Als het account verwijderd is bij haar ouders kan ze via haar eigen MijnZiggo een nieuw e-mailaccount aanmaken met dezelfde naam.
Mocht die naam nog niet weer vrijgegeven zijn door de e-mail servers van Ziggo, dan gewoon later nog eens proberen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Verwijderd account
Niet van toepassing
YRN wrote:
Goedemiddag,

Ik en mijn vriendin zijn recentelijk samen gaan wonen en hebben een abonnement genomen bij ziggo.
Nu heeft mijn vriendin een mail adres van jullie (@ziggo.nl) die gekoppeld is aan het abonnement van haar ouders.

Is het mogelijk om dit mail adres over te zetten naar ons account, zonder dat alles mails die nu nog erin staan verloren gaan?

Alvast bedankt,

Yoran.

Het is mijn vriendin en ik, maar dat terzijde.:cool:
Je vriendin kan het e-mail-account bij haar ouders verwijderen, laat ze wel eerst alle e-mails downloaden op haar computer want anders zijn ze echt weg als het account opgeheven is.
Als het account verwijderd is bij haar ouders kan ze via haar eigen MijnZiggo een nieuw e-mailaccount aanmaken met dezelfde naam.
Mocht die naam nog niet weer vrijgegeven zijn door de e-mail servers van Ziggo, dan gewoon later nog eens proberen.
YRN
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik dacht dat jullie via het systeem een mail adres konden overzetten!
Maar indien dit niet mogelijk is, zullen wij het eerst moeten verwijderen.

Bedankt voor het snelle antwoorden!

N.N. wrote:
YRN wrote:
Goedemiddag,

Ik en mijn vriendin zijn recentelijk samen gaan wonen en hebben een abonnement genomen bij ziggo.
Nu heeft mijn vriendin een mail adres van jullie (@ziggo.nl) die gekoppeld is aan het abonnement van haar ouders.

Is het mogelijk om dit mail adres over te zetten naar ons account, zonder dat alles mails die nu nog erin staan verloren gaan?

Alvast bedankt,

Yoran.

Het is mijn vriendin en ik, maar dat terzijde.:cool:
Je vriendin kan het e-mail-account bij haar ouders verwijderen, laat ze wel eerst alle e-mails downloaden op haar computer want anders zijn ze echt weg als het account opgeheven is.
Als het account verwijderd is bij haar ouders kan ze via haar eigen MijnZiggo een nieuw e-mailaccount aanmaken met dezelfde naam.
Mocht die naam nog niet weer vrijgegeven zijn door de e-mail servers van Ziggo, dan gewoon later nog eens proberen.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
N.N. heeft in principe gelijk, maar het kan even duren voordat het adres weer vrijgegeven wordt voor hergebruik. Als het na enige tijd niet lukt kunt u ook de helpdesk bellen om de adresgegevens weer vrij te geven.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Je kunt de bestaande e-mails ook even parkeren op een Outlook- of Google-account en daarna weer doorsturen naar je Ziggo-account op je nieuwe adres.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo YRN,

Wat Jan en N.N. aangeven is bijna volledig. Het vrijgeven duurt echter 3 maand tenzij wij handmatig eerder vrijgeven.
Maar dit kunnen we natuurlijk voor je doen.

Gr,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic