Hallo, kan iemand van ziggo / libertyglobal svp even contact met ons opnemen?
De mailserver smtpq3.tb.mail.iss.as9143.net loopt nu al 4 dagen mail aan onze klanten ( @dds.nl en @eigendomein van klant ) terug te bouncen naar de ziggo/upcmail/quicknet verzender…
Tot 5 dagen geleden ontvingen wij op onze 6 MX servers nog mail (van ziggo gebruikers naar dds.nl) vanaf deze 6 IP adressen:
175 client=smtpq4.tb.mail.iss.as9143.net[212.54.42.167] 96 client=smtpq3.tb.mail.iss.as9143.net[212.54.42.166] 63 client=smtpq5.tb.mail.iss.as9143.net[212.54.42.168] 60 client=smtpq2.tb.mail.iss.as9143.net[212.54.42.165] 53 client=smtpq6.tb.mail.iss.as9143.net[212.54.42.169] 40 client=smtpq1.tb.mail.iss.as9143.net[212.54.42.164]
De .166 is echter gestopt met connecten met ons op:
Nov 17 10:07:35 mx1 postfix/smtpd[19432]: connect from smtpq3.tb.mail.iss.as9143.net[212.54.42.166]
Gevolg, wij krijgen allemaal klachten binnen van onze e-mail gebruikers dat mail vanuit de libertyglobal merken niet meer aankomt. (1 op de 6 mails dan...) Voor meer info zie ook http://www.bas.dds.nl/ziggo/ Wij zijn bereikbaar op 085 - 747 07 07
Met vriendelijke groet,
Bas Janssen - DDS City BV.
www.dds.nl / support@dds.nl