Beantwoord

Zeer onhandige nieuwe optie (web)mail.

• 3 november 2019
  • 7 Reacties
  • 229x Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Is het iemand al opgevallen dat de wijziging in (web)mail heel snel kan leiden tot een vergissing? Het valt me op dat sinds een paar dagen de optie ‘afbeelding weergeven’ en ‘ Afmelden van verzendlijst’ nu vrij dicht onder elkaar staan waardoor ik me al een aantal keren per abuis heb afgemeld. Zeker als je al een keer op ‘afbeelding weergeven’ hebt geklikt, en dat weg is, gaat het snel mis. De knoppen links en rechts plaatsen is handiger denk ik.  

Ervaren jullie dit ook als lastig of juist niet? 

icon

Best beantwoord door mguzz 4 november 2019, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7

Hoi allemaal,

Ik zal het nog eens doorzetten. Dat is geen belofte dat het wordt aangepast, die beslissing nemen wij niet. Maar het nogmaals onder de aandacht brengen is het minste wat ik kan doen. 

Reputatie 7
Badge +19

Dank @mguzz !

maar wat vreemd dat het hier echt nog niet zo lang speelt… Ik kan daar geen reden voor bedenken, maar vind het wel erg waardeloos werken zo… 

Reputatie 7

Lycke zou dit maanden geleden al hebben doorgegeven, zie:

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/ziggo-webmail-per-ongeluk-afgemeld-van-verzendlijst-34855 

Reputatie 7
Badge +19

Er is nog niet zoveel gereageerd @Lycke Ziggo maar zou je dit eens willen bekijken? En is dit alleen bij Ziggo webmail zo?

Reputatie 7
Badge +19

Is lastig (en ondoordachte lay-out).

P.S.: Dit is al veel langer dan een paar dagen zo.

Dus toch wat medestanders zie ik. Maar vreemd, want hier is het echt nog maar recent. Maar erg vervelend. Klikte net ook weer ‘afbeelding weergeven’ aan, dacht ik… en hop, weer afgemeld van de verzendlijst… Hoe kunnen ze dit nou bedenken. En er word dan ook geen bevestiging gevraagd, dus je bent ook meteen van de verzendlijst af. 

YEP vervelende layout.

Reputatie 7
Badge +14

Is lastig (en ondoordachte lay-out).

P.S.: Dit is al veel langer dan een paar dagen zo.