Willem-A: Je hebt dit probleem in november 2019 aangekaart. Het is nu januari 2022 en er is nog steeds niets gebeurd! Hoe klantonvriendelijk kan Ziggo zijn?
Ikzelf heb me meerdere malen vergist en de verkeerde optie aangeklikt - helaas gisteren nog. Met als gevolg dat ik berichten moest versturen naar de afzenders van die verzendlijsten om mij weer aan te melden. Inderdaad, zeer onhandig!
Nogmaals het probleem: Ziggo plaatst helemaal bovenin de verzendlijst-email een optie "Afmelden van verzendlijst" net even boven de optie "Afbeeldingen tonen". Zie bijlage. Dat is inderdaad niet alleen zeer onhandig, maar gewoon dom. Want normaal gesproken is de optie om je af te melden van een verzendlijst helemaal onderin het bericht (en dan nog - vanuit het perspectief van de verzender - in kleine lettertjes ... 😉
Ik ga dit ook aankaarten bij de klantenservice van Ziggo. Ben benieuwd of dit nou eens gaat helpen ...