1
Vraag
2
Reageer en help mee
Smarty's 007

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Windows live mail is gecrashed, alle mail is weg

Kennis van me heeft windows live mail. Door het instellen van de ipad is er mail hen en weer gekopieerd (pop3) en uiteindelijk gesynchroniseerd. Nu is de mail weg.
Is er een mogelijkheid om in windows live mail iets terug te zetten?
5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Misschien is dit nog een mogelijkheid:

1) Controleer of je Windows Live Mail voorheen had ingesteld voor het automatisch opslaan van e-mailberichten in je archiefmap. Indien niet handmatig gewijzigd, is de map terug te vinden op: C:\Users\*Gebruikersnaam*\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail

Zorg ervoor dat je van de e-mails een kopie maakt, zodat je deze niet kwijt raakt.

https://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/livemail-email-lost/mail-terughalen-nadat-windows-live-essentials-is/3ae2bdd3-690b-4dea-968b-0b67e894924e
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Dit ook nog gevonden op het internet:

Je kunt een oudere versie van de inhoud van de Windows Live Mail map terugzetten, mits Systeemherstel is ingeschakeld voor de bootpartitie (meestal C:)
Zorg eerst dat Windows Live Mail niet actief is. Klik Start, Aan/uit, en klik op Opnieuw opstarten.
Na het opstarten de Verkenner openen.
Zorg dat verborgen mappen worden weergegeven, zie Beeld, Opties, Map en zoekopties wijzigen, Weergave, ...
Deze PC openen en dan de C: schijf (of de schijf waar Windows op is geïnstalleerd) openen.
De map Windows Live Mail vind je bij Gebruikers, 'gebruikernaam', Appdata, Local, Microsoft.
Klik met de rechter muisknop op de map Windows Live Mail en kies dan: Vorige versies terugzetten.
Kies de datum die je wil herstellen en klik Terugzetten.
Als er geen datum beschikbaar is, dan staat Systeemherstel uit voor de bootpartitie en is herstel niet mogelijk.

Als herstel niet mogelijk is met systeemherstel, dan kun je nog proberen om handmatig de eml bestanden terug te slepen uit de map van Windows Live Mail naar Postvak IN, of naar iedere andere map van Windows Live Mail.
Eml bestanden hebben de extensie .eml achter hun naam. Ieder eml bestand is één e-mailbericht.
Smarty's 007
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beide bieden geen oplossing. Helaas.
Door het toevoegen van een account in WLM heeft hij de data overgezet. Door toe te voegen kwam ik tot de conclusie dat WLM geen imap ondersteunt. De nieuw toegevoegde account weer verwijdert, en toen tot de conclusie gekomen dat de data dus overgezet was. Ik was in de veronderstelling dat de nieuwe "lege" account was.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Helaas ondersteunt Microsoft - Windows Live Mail niet meer en kan ik ook niet meer informatie erover vragen.

Hopelijk komt er hier nog iemand langs die hier nu nog ervaring mee heeft.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Smarty's 007, welkom op onze Community.

Ai! Doordat je met POP3 bent ingelogd - en de optie om kopieën te bewaren op de server niet hebt aangevinkt - heb je de server geleegd. Helaas een menselijke fout. Ik adviseer iedereen die meeleest IMAP te gebruiken. Ik hoop dat de tips van Be rt helpen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic