Beste,
Een cliënt van ons gebruikt al sinds jaar en dag een Chello mailadres voor zijn mail. Deze mail wordt uitgelezen via Outlook.
Een afzender van Telfort wordt (ten onrechte) geblokkeerd als zijn SPAM.
Via de webmail vind ik de mails in SPAM, maar de klant vind via Outlook niets (dus ook niet in zijn "Ongewenste Mail").
Na wat zoeken op het forum lees ik dat Ziggo geen Whitelist heeft/gebruikt. Het bericht markeren als GEEN SPAM resulteert in één enkel bericht dat doorgaat naar Postvak In, maar volgende mails worden weer geblokkeerd.
Zojuist Kylian H. van
de Ziggo helpdesk aan de lijn gehad; Kort en goed:
- Geen whitelist
- Geen mogelijkheid tot uitschakelen spamfilter in zijn geheel
- Uiteindelijk het advies om een dienst als Gmail te gebruiken omdat dergelijke problemen vaker/meer zullen voorkomen bij Ziggo :open_mouth:
Ok! De oplossing is dus een product waar je voor betaald niet verbeteren of oplossen, maar de klant wegjagen naar een concurrerende aanbieder?
Waarom kan ik geen whitelist aanmaken?
Waarom krijg ik niet de optie om het SPAMfilter uit te zetten?
Waarom krijg ik het advies Ziggo te verlaten en voor een ander te kiezen van Ziggo zelf n.b.!
Hoor graag wat jullie ervaring is.
Dank!
Wilbert van Dam
Systeembeheerder voor een wanhopige (nu nog) Ziggo klant