1
Vraag
2
Reacties
ArnoldJa

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel duizend emailadressen in mijn "Adresboek"

Hoi,

Als ik een nieuw aanmaak en ik rechts naast CC en BCC het adresboek selecteer. Vervolgens selecteer om in alle mappen te zoeken.
Wat mij opvalt is dat er wel meer dan duizend email adressen van over heel de wereld instaan. Heb met deze personen zeker geen contact gehad. Iemand enig idee waar al deze namen vandaan komen en vooral hoe ik deze weer kan laten verdwijnen.

*Foto verwijderd door moderator*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
ArnoldJa ,

Ga naar ADRESBOEK en kies VERZAMELDE CONTACTEN, aldaar de ongewenste contacten verwijderen. Met de SHIFT ingedrukt kunt U er meerdere tegelijk selecteren en verwijderen. Haal het vinkje weg bij INSTELLINGEN > EMAIL > Automatisch contactpersonen verzamelen in de map "Verzamelde contactpersonen" bij het lezen. Dan kunt U in Het vervolg zelf kiezen voor toevoegen.

Succes.

EnergieBoy ,

Hoeven geen bekenden te zijn, bij mij stonden er zelfs afzenders van spam in die lijst.

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi ArnoldJa
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Is dit je Ziggo account en ben je gewoon online in je Ziggo Mail?
Dat is echt heel vreemd zeg. Dit zouden mensen moeten zijn die jij kent, anders kunnen ze niet in je adressenboekje komen. Heb je misschien Twitter en/of Facebook gekoppeld aan je Ziggo Mail?
ArnoldJa
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb helemaal geen Twitter of Facebook account. Daar kan het niet aan liggen. Ik heb ook geen andere koppeling in mijn Ziggo Mail.
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
ArnoldJa ,

Ga naar ADRESBOEK en kies VERZAMELDE CONTACTEN, aldaar de ongewenste contacten verwijderen. Met de SHIFT ingedrukt kunt U er meerdere tegelijk selecteren en verwijderen. Haal het vinkje weg bij INSTELLINGEN > EMAIL > Automatisch contactpersonen verzamelen in de map "Verzamelde contactpersonen" bij het lezen. Dan kunt U in Het vervolg zelf kiezen voor toevoegen.

Succes.

EnergieBoy ,

Hoeven geen bekenden te zijn, bij mij stonden er zelfs afzenders van spam in die lijst.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom hier, ArnoldJa. Leuk dat je hier bent.

Meer dan 1000 adressen, dat is wel een erg flinke lijst dan. Is het gelukt met de tip van Sparco©1963? Ik ben benieuwd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic