Hier nog iemand met dat probleem..
Heb geprobeerd door het wachtwoord te veranderen alle ingelogde telefoons en computers (die er niet zijn..) weg te krijgen, maar geen effect.
Ziggo gebeld. Gelukkig ging het om een zakelijke abbonement waar webmailproblemen waren, anders stond ik nu waarschijnlijk nog te wachten.
Nee meneer, storingen aan de webmail worden nooit gemeld door Ziggo, en er zijn geen storingen.
Probleem uitgelegd, en verteld dat er helemaal geen apparatuur staat ingelogd.
Meneer, ik ga even overleggen met de werkvloer.
Goed nieuws. Om twaalf uur snachts worden alle nog openstaande verbindingen afgesloten; dus morgen is het probleem verholpen.
Nou, dat denk ik eigenlijk niet. Dit probleem hadden we gisteren en eergisteren ook al.
U kunt natuurlijk een emailprogramma installeren op u telefoons meneer.
Dat begrijp ik maar de webmail zou toch gewoon moeten werken?
Ten slotte heb ik het gesprek maar beeindigd.
Geen oplossing. Wat wel wonderlijk is; op mijn broers laptop krijg je ook de maximum aantal sessies melding, maar als je als een gek op enter blijft drukken, krijg je toch verbinding.
Er is toch zeker iets mis aan de kant van Ziggo...