Beantwoord

webmail iPad - browser niet ondersteund

  • 6 november 2019
  • 5 Reacties
  • 169x Bekeken

Bij openen webmail op iPad krijg ik steeds mededeling dat browser niet wordt ondersteund. Pas vanaf Safari 8 of Firefox. Heb nieuwste software Apple op iPad.

Als ik het via Google Chrome probeer krijg ik mededeling browser wordt niet ondersteund.

Met doorklikken doet webmail het wel, maar wel heel, heel langzaam

icon

Best beantwoord door Jacques14 7 november 2019, 12:49

Bedankt voor het meedenken.

Probleem is opgelost. Vermoedelijk bij de laatste update van Apple is er bij instellingen van Safari iets aangevinkt. Namelijk: vraag om desktopversie.

Ik heb dit uitgezet en probleem was opgelost.

Heb ontdekt dat bij update 13 er meerdere instellingen gewijzigd zijn.

Maar nogmaals bedank allemaal.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +7

Welke versie van IOS heb je?

Niet iets van een advertentie blocker actief?

Heb je de geschiedenis en andere website data al eens gewist in je browser?

Reputatie 7

Goedemorgen @Jacques14  welkom op de Ziggo Community

een Klant helpt Klant forum, waarin klanten elkaar op weg proberen te helpen.

Apple heeft diverse Ipad’s en welke bezit jij want de Ipad 4e Generatie die gaat nog mee met IOS 13 en en daaronder niet meer.

Je geeft zelf aan nieuwere versie te hebben. Welke Ipad en versie is dit.

En kan je screenshot met de melding geven van de ondersteunigs fout, dan kan dat eventueel doorgezet worden intern naar Ziggo.

 

Via Safari of Chromebrowser moet webmail van Ziggo gewoon werken, hier via de Ipad Air2 en Iphone IOS 13.2 wel.

 

Ben benieuwd naar je reactie, we lezen het graag.

Bedankt voor het meedenken.

Probleem is opgelost. Vermoedelijk bij de laatste update van Apple is er bij instellingen van Safari iets aangevinkt. Namelijk: vraag om desktopversie.

Ik heb dit uitgezet en probleem was opgelost.

Heb ontdekt dat bij update 13 er meerdere instellingen gewijzigd zijn.

Maar nogmaals bedank allemaal.

 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het is opgelost. 

Reputatie 5
Badge +5

@Jacques14

 

Klopt die desktopversie aan geeft vervelende bijwerkingen. Vooral ideal betalingen via de bank in mijn geval Ing en oa inloggen via digid ap geven vervelende dingen in beide gevallen ziet de bank of inloggen via digid dat je op een of andere manier met een laptop of computer werkt waarbij de procedures totaal veranderen bij inloggen met digid of betaling met ideal. Je wordt dan doorgelinkt om een QR code te gaan gebruiken of koppelcode digid. Heel omslachtig niet fijn en handig. Zet je de desktopversie in Safari instellingen uit dan kun je weer vanouds inloggen met pincode. Dit allemaal sinds ios 13 niet handig dat Apple of wie dan ook daarover communiceert.