Beantwoord

wachtwoord mijn ziggo en ziggomail vergeten

  • 1 november 2019
  • 6 reacties
  • 970 keer bekeken

Reputatie 1

Een kennis van mij (ruim 80 jaar) benaderde mij dat zij niet meer in haar ziggomail kon (wachtwoord onjuist). Omdat ook inloggen op Mijn Ziggo niet lukte (blijkbaar ook wachtwoord vergeten) is telefonisch contact opgenomen met de helpdesk. Omdat haar email uitsluitend op 1 vaste computer staat kon geen herstelmail worden gelezen.

Er werd aangegeven dat een nieuwe toegangscode per post zou worden opgestuurd maar nu zijn we 2 weken verder en hoewel tussentijds telefonisch meerdere keren werd bevestigd dat de brief onderweg was is er tot nu toe nog steeds NIETS ontvangen en kan deze oude dame al 14 dagen haar mail niet benaderen !!!!!    HOE KAN DIT NU SNEL WORDEN OPGELOST ?

icon

Best beantwoord door Folkert Ziggo 2 november 2019, 08:03

Hallo @hansoss,

Super dat je een kennis zo goed helpt. Wel erg jammer dat de brief al zo lang onderweg is en mevrouw nog steeds niet kan inloggen op haar Mijn Ziggo om het wachtwoord van e-mail te herstellen. Wat er mis is gegaan, durf ik niet te zeggen. @ShelLuser heeft mij gevraagd om je verder te helpen.

Eigenlijk kan ik dit alleen oplossen na contact en verificatie van de gegeven van de contracthouder. Ik stuur je even een privébericht zodat we dit samen verder kunnen regelen.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 4

Welkom op het forum. Dit is een klanten forum waarin we elkaar kunnen proberen te helpen maar er kijken ook Ziggo medewerkers mee (de moderators) die vaak net even wat meer kunnen.

Als eerste: zorg er even voor dat je de juiste NAW gegevens aan je profiel toevoegt. Geen zorgen: alleen Ziggo medewerkers kunnen die informatie inzien en het kan ze helpen om snel die gegevens erbij te pakken zodat ze de status van je problemen kunnen achterhalen.

Dus inloggen op Mijn Ziggo lukt niet, dat is natuurlijk heel vervelend. Maar… misschien heb je hiervoor de helpdesk niet nodig want ook ‘Mijn Ziggo’ (ofwel: je Ziggo / Vodafone account) heeft een optie voor “wachtwoord vergeten”, volg even deze link:

https://account.ziggo.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen

 

Daarmee zou je theoretisch het Ziggo account vrij moeten kunnen krijgen en als je dat eenmaal hebt kan je ook weer bij alle mail accounts. Heb je dit al geprobeerd?

Reputatie 1

Peter bedankt voor je reactie, maar jouw oplossing werkt niet omdat je dan de keuze krijgt om ofwel een herstellink via jouw mail te ontvangen (maar zij kan niet in haar mail) ofwel een herstelcode via de post, maar ondanks meerdere toezeggingen is deze niet ontvangen. 
Ofwel een vicieuze cirkel !

Reputatie 4

Het probleem is nu helemaal duidelijk. Niet slim (ey, pak dit niet op als een persoonlijke aanval, niet zo bedoeld) maar wel helemaal begrijpelijk.

Hier heb je Ziggo voor nodig en…  geen nood: de moderators hier zijn “iets” anders dan de mensen die je aan de lijn krijgt als je Ziggo belt. Nou alleen even hun aandacht hierop vestigen, en ik heb een idee hoe dat te doen. Niet chique maar…  soms heiligt het doel de middelen vind ik en als men het hier niet mee eens is hoor ik dat snel genoeg :)  Ik heb een poging gedaan e.e.a. in beweging te zetten.

Reputatie 7

Hallo @hansoss,

Super dat je een kennis zo goed helpt. Wel erg jammer dat de brief al zo lang onderweg is en mevrouw nog steeds niet kan inloggen op haar Mijn Ziggo om het wachtwoord van e-mail te herstellen. Wat er mis is gegaan, durf ik niet te zeggen. @ShelLuser heeft mij gevraagd om je verder te helpen.

Eigenlijk kan ik dit alleen oplossen na contact en verificatie van de gegeven van de contracthouder. Ik stuur je even een privébericht zodat we dit samen verder kunnen regelen.

Reputatie 1

Dankzij de fantastische hulp van Folkert heeft mijn kennis na ruim 2 weken weer toegang tot haar Ziggo Mail en is zij weer dolgelukkig. Eindelijk iemand die het probleem wist op te lossen. Hulde !!!!

Reputatie 4

Wat er mis is gegaan, durf ik niet te zeggen.@ShelLuser heeft mij gevraagd om je verder te helpen.

Maar zoals afgesproken zal ik een eventuele volgende keer een super expert taggen :)

Bedankt voor de feedback!