Alex-next

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wachtwoord emailadres kan ik niet resetten

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik moet ivm een hack de wachtwoorden van onze mailadressen wijzigen. Helaas zijn de mail adressen (@chello.nl en @upcmail.nl) niet te vinden in mijn Ziggo bij de alias mailadressen. Kunnen jullie mij helpen en aangeven waar ik de wachtwoorden kan wijzigen? 

mvr Alex Peters

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Alex-next. Welkom bij de Ziggo Community. 

Een hele bijzondere situatie! De aliassen waren namelijk nog wel gekoppeld aan jouw klantnummer, maar door een fout in het achterliggende systeem waren deze niet meer zichtbaar in Mijn Ziggo. Je hebt gisteren contact gehad met één van mijn collega's. Hierbij is een taak aangemaakt. Normaal gesproken duurt het verwerken van deze taak 5 werkdagen. Ik heb contact gehad met deze afdeling en de opdracht is nu verwerkt. De e-mailadressen zijn vanaf nu weer zichtbaar in jouw Mijn Ziggo account. Zie je ze niet direct? Sluit dan even de huidige browser af of probeer het in een andere browser. Je kunt dan direct de wachtwoorden wijzigen van jouw e-mailadressen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

De aliassen zijn gekoppeld aan een hoofdemailadres en hebben hetzelfde wachtwoord. Zie screenshot uit mijn mijn Ziggo:

 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

In aanvulling op de terechte opmerking over aliassen van Jan.
Als die Email adressen niet als adressen of aliassen in je Mijn Ziggo staan, dan zijn er eigenlijk 2 mogelijkheden.

  1. ze zijn om duistere redenen uit de administratie van je abonnement verdwenen;
  2. je bent verhuisd en je hebt je lopende abonnement niet meeverhuisd, maar een nieuw abonnement afgesloten op het nieuwe adres en het oude opgezegd; in dit geval staan de Email adressen nog bij het oude abo genoteerd en zullen gaan vervallen.

Oplossen door contact te zoeken met Ziggo.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Let op de 24/7 Chat pop-up rechtsonder op de pagina. Dat is de snelste weg.

Je kunt ook wachten tot een Ziggo Moderator hier binnenkort langskomt om je verder te helpen. Zet dan je postcode en huisnr in je Community profiel, als je dat nog niet deed. Dat kan alleen de Mod zien en daardoor alvast je klantgegevens erbij pakken. Is wel zo makkelijk.

Hoe ga je het aanpakken? Ik geef zonodig een extra seintje aan de Mods.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Alex-next. Welkom bij de Ziggo Community. 

Een hele bijzondere situatie! De aliassen waren namelijk nog wel gekoppeld aan jouw klantnummer, maar door een fout in het achterliggende systeem waren deze niet meer zichtbaar in Mijn Ziggo. Je hebt gisteren contact gehad met één van mijn collega's. Hierbij is een taak aangemaakt. Normaal gesproken duurt het verwerken van deze taak 5 werkdagen. Ik heb contact gehad met deze afdeling en de opdracht is nu verwerkt. De e-mailadressen zijn vanaf nu weer zichtbaar in jouw Mijn Ziggo account. Zie je ze niet direct? Sluit dan even de huidige browser af of probeer het in een andere browser. Je kunt dan direct de wachtwoorden wijzigen van jouw e-mailadressen. 

Alex-next
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Celicia,

 

Dank voor jullie snelle hulp, reactie en actie. Alles is weer opgelost! Fijn.

Allemaal een goede gezondheid en geluk gewenst!

 

met vriendelijke groet,

 

Alex Peters

Uitgelicht topic