In aanvulling op de terechte opmerking over aliassen van Jan.
Als die Email adressen niet als adressen of aliassen in je Mijn Ziggo staan, dan zijn er eigenlijk 2 mogelijkheden.
- ze zijn om duistere redenen uit de administratie van je abonnement verdwenen;
- je bent verhuisd en je hebt je lopende abonnement niet meeverhuisd, maar een nieuw abonnement afgesloten op het nieuwe adres en het oude opgezegd; in dit geval staan de Email adressen nog bij het oude abo genoteerd en zullen gaan vervallen.
Oplossen door contact te zoeken met Ziggo.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Let op de 24/7 Chat pop-up rechtsonder op de pagina. Dat is de snelste weg.
Je kunt ook wachten tot een Ziggo Moderator hier binnenkort langskomt om je verder te helpen. Zet dan je postcode en huisnr in je Community profiel, als je dat nog niet deed. Dat kan alleen de Mod zien en daardoor alvast je klantgegevens erbij pakken. Is wel zo makkelijk.
Hoe ga je het aanpakken? Ik geef zonodig een extra seintje aan de Mods.