@lizzie schreef: “Geprobeerd te bellen met Ziggo, maar die willen bij dit probleem geen hulp bieden via de telefoon.”
Die kunnen geen hulp bieden met dit probleem, omdat het een Outlook probleem is, 0x8004010F betekent: je Outlook profiel is kapot, Ziggo kan hier niets aan doen of repareren en de helpdesk weet niet van alle mailprogramma's en versies, dat zijn er tig en alle oplossingen, dat zijn er honderden, voor dit soort problemen, met Outlook moet je bij Microsoft zijn en die hebben het mooi omschreven op hun website.
De mest simpele stap is om je account te verwijderen, je gebruikt IMAP en dat laat zien wat er op de Ziggo servers staat, als je je account verwijderd, verwijder je niet de mails op de Ziggo server en die zijn weer te zien met een nieuw aangemaakt account in Ziggo.
Als je een nieuwe account maakt in Outlook, gebruik dan alleen je email adres en wachtwoord, stel niets handmatig in, de rest van de instellingen krijgt Outlook van de Ziggo servers.
Mocht dit toch nog niet de oplossing zijn, kijk dan op de website hieronder, daar staat het profiel probleem beschreven en hoe je dit op kunt lossen:
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2659085/error-0x8004010f-when-you-try-to-send-or-receive-em...