Ruud de beste

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzamelde adressen

Wanneer ik een mail wil versturen en ik een adres in type dan komen er al een aantal adressen tevoorschijn.
Deze contactpersonen staan onder verzamelde adressen en deze wil ik verwijderen.

Hoe doe ik dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
Volgens mij heeft Thunderbird een standaard map genaamd verzamelde adressen (zie afbeelding) en dan is het een kwestie van adres kiezen rechter muisknop en verwijderen of Ctrl-A (alles selecteren) en verwijderen of DEL toets.


Bekijk in context

6 Reacties 6
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Ruud de beste,
Welk e-mailprogramma en versie gebruik je daarvoor?
Verwijderd account
Niet van toepassing
Volgens mij heeft Thunderbird een standaard map genaamd verzamelde adressen (zie afbeelding) en dan is het een kwestie van adres kiezen rechter muisknop en verwijderen of Ctrl-A (alles selecteren) en verwijderen of DEL toets.


coenen

Level 6
  • 110Posts
  • 2Oplossingen
  • 20Likes
Bij mijn verzamelde adressen staan alle gene die in het verleden als spam binnenkwamen , ik wil ze wissen , hoe ? gewoon Ziggo mail dus .
Verwijderd account
Niet van toepassing
Met Ctrl linker muisknop selecteer je ze 1 voor 1, wil je meerdere in 1x verwijderen dan bovenste aanklikken en naar het laatste adres Shift linker muisknop, boven in de werkbalk verwijderen kiezen
Ruud de beste
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een beetje pielen en de mguzz zijn raad opgevold,
In webmail van ziggo kwam ook zo'n map voor, nu alles opgeruimd
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi Ruud de beste, welkom op onze Community. Ik zie dat je het adressen dilemma zelf hebt opgelost met behulp van een paar super tips! Iedereen bedankt voor de aangeboden hulp 🙂

Uitgelicht topic