1
Vraag
2
Reacties
Robin1974

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwijderen verzamelde adressen van Ziggo Webmail

Er staan werkelijk alle emailadressen in die mij ooit een bericht gestuurd hebben, inclusief duizenden spammers. Is het mogelijk om met een compleet schone lijst te beginnen?
Liefst zonder mijn mailadres te veranderen...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
Ja, je kan ze uit je Adresboek verwijderen door in Verzamelde adressen alle adressen te selecteren en daarna te verwijderen.
Ga dan ook direct even naar je Instellingen - E-mail en schakel bij het kopje Algemeen beide vinkjes bij Automatisch contactpersonen .... uit. Dan worden ze voortaan niet meer bewaard.
Voor al je duizenden spammers heb ik zo geen oplossing. Probeer wel zo discreet mogelijk met je e-mail adres om te gaan. Eventueel kun je nog een 2e e-mail adres (alias) aanmaken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
Ja, je kan ze uit je Adresboek verwijderen door in Verzamelde adressen alle adressen te selecteren en daarna te verwijderen.
Ga dan ook direct even naar je Instellingen - E-mail en schakel bij het kopje Algemeen beide vinkjes bij Automatisch contactpersonen .... uit. Dan worden ze voortaan niet meer bewaard.
Voor al je duizenden spammers heb ik zo geen oplossing. Probeer wel zo discreet mogelijk met je e-mail adres om te gaan. Eventueel kun je nog een 2e e-mail adres (alias) aanmaken.
Robin1974
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Superbedankt.
Je antwoord is superduidelijk en ik heb alles kunnen vinden.
Robin
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Robin1974, welkom op de Community! Ik zie dat bburg ja al geholpen heeft. Super! Als je in de toekomst weer een vraag hebt, weet je ons te vinden!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic