Verwijderen van de inhoud van je (hoofd)agenda

• Gedreven Ontdekker
  • 5 reacties
Ik probeer alle activiteiten uit mijn agenda in één keer te verwijderen, maar het is me nog niet gelukt. Als ik in de weergave kies voor "Lijst", kan ik alle afspraken markeren middels de vierkantjes; als ik dan kies voor verwijderen, wordt inderdaad alles verwijderd. Als ik dan weer voor de "maand" weergave kies is alles nog steeds zichtbaar. De agenda in zijn geheel verwijderen gaat niet omdat ik de hoofd gebruiker (organisator) ben. Wie kan me helpen?

9 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Borry
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik heb even gekeken, er is een pagina met info, heb je deze al bekeken?
https://mail.ziggo.nl/appsuite/help/l10n/nl_NL/ox.appsuite.user.sect.calendar.manage.delete.html

Meer help info is te vinden op:
https://mail.ziggo.nl/appsuite/help/l10n/nl_NL/bk01-toc.html
Reputatie 7
Hey @Borry, is het gelukt met de tips van @EnergieBoy?
Dank voor jullie meedenken.
Het is me nog niet gelukt om de agenda leeg te maken. In de lijst-weergave komt niets meer te staan. Het gaat vooral om afspraken en verjaardagen uit het verleden uit mijn agenda, in één keer te verwijderen. Ook de ziggo medewerker komt er niet uit.

Kan ik eventueel een nieuwe hoofdgebruiker aanmaken, zodat ik mezelf als hoofdgebruiker, met de daarbij behorende agenda, kan verwijderen?
Reputatie 7
Welke agenda gebruik je überhaupt? Anders begin ik dadelijk een heel verhaal over een agenda systeem wat je helemaal niet gebruikt... 😁
Dank voor het meedenken Mark.
Ik gebruik de agenda van Ziggo in het Ziggo Portaal (mail Ziggo).
Reputatie 7
Hmm, ik gebruik deze zelf niet dus ik heb mijn agenda zojuist snel gevuld met allerlei afspraken om ze daarna weer te verwijderen.

Uit de "Lijst" weergave kun je inderdaad meerdere afspraken tegelijk selecteren en verwijderen als je "Selectievakken" aanzet, maar dat had je al ontdekt.
Het valt me op dat in de lijst weergave geen afspraken in het verleden worden weergegeven, die zul je dus ook niet op die manier kunnen verwijderen. Maar als het goed is worden wel alle afspraken in de toekomst weergegeven en kun je die ook snel verwijderen.

Ik vrees dat je afspraken uit het verleden handmatig bij langs zult moeten, maar waarom moet dit eigenlijk geleegd worden? Is het dan niet handiger om een nieuwe agenda te starten waar nog niets in staat?
De afspraken in het verleden krijg je inderdaad niet verwijderd in één keer, dat moet per afspraak handmatig worden gedaan.

Ik kan wel een nieuwe agenda aanmaken, maar daar is de oude nog niet mee verwijderd. En dat blijft nog steeds mijn hoofddoel.
Omdat de oude agenda aangemaakt is als hoofdgebruiker, kun je die niet verwijderen.
Of weet je daar misschien wel een handigheidje voor?
Reputatie 7
Omdat de oude agenda aangemaakt is als hoofdgebruiker, kun je die niet verwijderen.
Of weet je daar misschien wel een handigheidje voor?

Klopt, maar nee daar weet ik ook geen handigheidje voor... 😞
Nogmaals bedankt voor het meedenken!

Reageer