Beantwoord

Verwijderen oud @home mailadres

• 8 april 2019
  • 4 Reacties
  • 467x Bekeken

Ik heb bij het eerste account (@home) een mailadres dat nog steeds actief is maar niet meer te bereiken via mijn huidige Ziggo account. Dit mailadres kan ik wel bekijken via mail.ziggo.nl echter ik kan er verder niets aan wijzigen, omdat dit via Mijnziggo niet bereikbaar is, wordt niet herkend.
Het mailadres wil ik definitief opruimen, verwijderen.
Contact met Ziggo klantenservice geeft niet het gewenste resultaat, zij kunnen het mailadres niet vinden om te verwijderen.
Misschien weet iemand een oplossing
icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 10 april 2019, 12:13

Er een taak voor een andere afdeling aangemaakt om je account weer zichtbaar in je Mijn Ziggo te maken. Dit soort taken worden altijd binnen 72 uur opgepakt. Houd je me op de hoogte? Je kan daarna zelf via je Mijn Ziggo je mailadres verwijderen.

Update: het is door de bovenstaande actie uiteindelijk opgelost!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Een Ziggo Moderator die hier langskomt zal je van dat adres af kunnen helpen.
Even geduld.

Komen er nog berichten binnen? Zo ja, dan heeft het zin nog een tijdje te wachten met opheffen. Totdat er geen belangrijke nieuwe berichten meer zijn.
Stel een automatische Forward in naar het Email address dat je nu in gebruik hebt. Met een afwezigheidboodschap kun je personen die je een email sturen in kennis stellen van je nieuwe email address. Automatisch verstuurde emails van bedrijven/organisaties zul je op een andere manier de goede weg moeten wijzen. Op hun web site.
Ihb als het Email address nog ergens uithangt als username van een Account, dat nog van belang kan zijn.
Reputatie 4
Badge +4
Je kan dit mailadres laten koppelen aan zowel klantnummer als internet ID. Dan kan je hem weer weer laten geven in Mijn Ziggo
Reputatie 7
Hoi @hlent, welkom op de Community.

Goed dat je aan de bel trekt. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Wil je mij in een privébericht je adresgegevens en het mailadres sturen waar het om gaat? Je stuurt mij een bericht door op m'n naam te klikken en voor 'Stuur bericht' te kiezen.
Reputatie 7
Er een taak voor een andere afdeling aangemaakt om je account weer zichtbaar in je Mijn Ziggo te maken. Dit soort taken worden altijd binnen 72 uur opgepakt. Houd je me op de hoogte? Je kan daarna zelf via je Mijn Ziggo je mailadres verwijderen.

Update: het is door de bovenstaande actie uiteindelijk opgelost!