Beantwoord

Versturen e-mails vanaf 1 account in webmail niet mogelijk


In Ziggo webmail zie ik 3 e-mailaccounts. De eerste is mijn Ziggo-mailadres, de overige 2 zijn van een andere provider. Tot enkele maanden geleden was er geen enkel probleem met mailen, tot ik ineens geen mail meer kon versturen vanaf 1 account van de andere provider. Ik krijg steeds de melding:

"Verkeerde of ontbrekende aanmeldgegevens voor e-mail transport server smtp.ziggo.nl. Controleer alstublieft de instellingen/aanmeldgegevens van het gekoppelde account."

De andere provider kon geen oplossing bieden. Ook kan ik via Live Mail wel met dit account mailen. Weet iemand welke instellingen ik moet veranderen?
icon

Best beantwoord door Evert 5 december 2018, 13:47

Hoi Renate,

Helpt het misschien om het amilaccount te verwijderen en daarna weer opnieuw toe te voegen?

Groet,
Evert

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Renate,

Helpt het misschien om het amilaccount te verwijderen en daarna weer opnieuw toe te voegen?

Groet,
Evert
Hoi Evert,

Dit is de oplossing geweest! Hoe simpel! Ik had maanden geleden al van alles geprobeerd en niets hielp, dus ik had het probleempje maar even geparkeerd. Nu kwam ik dit forum tegen en dacht, ik gooi het eens in de groep.

Dank je wel!

Groetjes, Renate.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi,

Super! Fijn dat het opgelost is!
Mocht er een volgende keer weer iets niet goed gaan, je weet nu de community te vinden! 😊

Fijne dag verder en een gezellige sinterklaasavond! 🎅🏼 (Ik kon sinterklaas niet vinden 🙈)

Groeten!
Reputatie 7
hahaha... geen sinterklaas als emoji, dat is toch stom 🙂
Badge +9
EnergieBoy schreef:

hahaha... geen sinterklaas als emoji, dat is toch stom :)



@EnergieBoy Echt wel..
Reputatie 7
he... wel, dat is nog gekker 🙂
Ziggo, gooi deze ook in jullie Emoji omgeving en Apple ook aub 😛

Wat grappig want ik heb hem hier op mijn iPhone (apple stuff) helemaal niet.
Of ik moet scheel kijken 🙂

Reageer