Marianlhh

Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Verouderde browser bij een ipad van nog geen jaar oud

ik kan niet inloggen op Ziggo mail om dat ik een verouderde browser zou hebben, mijn ipad is nog geen jaar oud en er wordt automatisch geupdate. wat te doen? gr. Marian

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marianlhh
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik was ten einde raad en ben naar het  Office Centre gegaan, daar hebben ze alles opgelost, vraag me niet hoe...ze zijn daar zeer kundig!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Goedemorgen @Marianlhh  welkom op de Ziggo Community

 

Om welke browser gaat het als ik vragen mag.

 

Heb je geprobeerd met Chrome of Firefox al eens in te loggen in de Ziggo Mail App.

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @Marianlhh 
Jeetje zeg, dat is vervelend. Je iPad, van nog geen jaar oud, heeft wel iPadOS 13.2.3. Welke iPad heb je? Gekke vraag misschien, maar waarom gebruik je niet gewoon Apple Mail op je iPad? Dat gaat veel makkelijker dan via je browser en Ziggo heeft soms wel eens last met Ziggo & Apple   - Ik zou dus lekker de mail installeren via IMAP op je Apple Mail.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Marianlhh

Welkom op de Community! Super dat je ons hebt gevonden met je vraag. 

Had je nog kunnen kijken naar welke browser er wordt gebruikt? Of is het probleem inmiddels opgelost? 
 

Marianlhh
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik was ten einde raad en ben naar het  Office Centre gegaan, daar hebben ze alles opgelost, vraag me niet hoe...ze zijn daar zeer kundig!

Bupaul

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik Ben een Apple specialist en ben zeer nieuwsgierig welke browser dat dan zou zijn en ook welke oplossing er is gevonden  

 

Ziggo mail werkt prima in Safari, Google Chrome en andere browser apps. 
In Firefox echter wordt gemeld dat deze niet ondersteund wordt maar, werkt het wel. Ik heb op al mijn Apple apparaten, MacBook Pro, 3 iPads en 2 iphone’s, Ziggo via de mail app en dat werkt prima. 
Alleen om de spam, welke niet door ziggo wordt aangemerkt als spam en waar ze (volgens Ziggo zelf) ook niets aan kunnen doen lig ik in op een browser en verplaats deze zelf in de spambox. 
 

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @Marianlhh 
Weet je echt niet wat ze hebben gedaan?
Wel jammer want dat zou nu een zeer goede oplossing zijn om hier te melden 🙂

En ik heb hier met al mijn Apple devices ook geen enkele last.
Dus zou het cool zijn als je daar misschien nog achter kan komen 🙂

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

@Marianlhh Wat goed dat het opgelost is! Iedereen is heel nieuwsgierig wat nu de truc was merk je wel. Als je er nog iets van weet, laat je het dan horen hier?

Marianlhh
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo allen,

 

wat die meneer bij Office ventje heeft gedaan weet ik niet, ze zijn er zo vlug met invoeren van gegevens, het gaat aan mij voorbij. dus helaas...geen info..het enige wat ik wel weet is dat er een programma in stond - na invoer gegevens van een derde persoon- en dat was Google mail, wat verwijderd is.

Groeten, Marian

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Het blijft dan een raadsel, bedankt voor je reactie hier!

Uitgelicht topic