Vraag

Verhuizing quicknet adressen naar ander Ziggo account

  • 29 november 2018
  • 5 reacties
  • 197 keer bekeken

Mijn kinderen wonen nu op zichzelf, maar thuis tijdens de Quicknet periode hebben zijn een email adres aangemaakt onder mijn account.
De heren zijn verhuisd in de periode Ziggo en hebben nu zelf een Ziggo account.
Het is mogelijk om hun email adressen van Quicknet te verhuizen naar hun eigen account van Ziggo?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi wssc,

Volgens mij is dat wel mogelijk :)

Om dit te regelen, kun je het beste contact opnemen met Ziggo, bijvoorbeeld via de chat.
Via deze community duurt het namelijk wat langer, aangezien hier vooral klanten elkaar helpen.

Groet,
Evert
Reputatie 7
Hi wssc,

Jullie zijn een echt Ziggo gezin dus! 🙂 Dat was het enige goede nieuws ben ik bang; quicknet adressen faseren we helemaal uit. Die komen dus te vervallen bij e-mail veranderingen of verwijderingen.

Je kan altijd zelf een e-mail adres verwijderen in je Mijn Ziggo omgeving. Een andere Ziggo gebruiker kan dit adres dan weer aanmaken. Wij doen dat nooit op verzoek, dit moeten klanten altijd zelf handmatig doen om ernstige misverstanden op het gebied van privacy te voorkomen. Omdat het aanmaken van adressen alleen met @ziggo.nl kan is die truc niet mogelijk voor quicknet adressen.
Was ik al bang voor, blijft deze maar onder mijn account staat totdat ik er mee stop bij Ziggo, jammer kom zelf nog uit de multiweb tijd sinds 1999.
Nog steeds tevreden met Ziggo (tenminste waar ik woon) snelheid (400) goed stabiel alleen TV minder regelmatig E48- storing voor enkele seconden bij alle zenders.
Reputatie 7
Badge +14
Was ik al bang voor, blijft deze maar onder mijn account staat totdat ik er mee stop bij Ziggo, jammer kom zelf nog uit de multiweb tijd sinds 1999.
Nog steeds tevreden met Ziggo (tenminste waar ik woon) snelheid (400) goed stabiel alleen TV minder regelmatig E48- storing voor enkele seconden bij alle zenders.


Mijn @casema.nl account is zelfs van eind 1996 toen Casema net begon met internet en ik ben er zuinig op 🙂
Reputatie 7
Was ik al bang voor, blijft deze maar onder mijn account staat totdat ik er mee stop bij Ziggo, jammer kom zelf nog uit de multiweb tijd sinds 1999.
Nog steeds tevreden met Ziggo (tenminste waar ik woon) snelheid (400) goed stabiel alleen TV minder regelmatig E48- storing voor enkele seconden bij alle zenders.
Dat is al een behoorlijk lange tijd! Je hebt al meerdere bedrijfnamen voorbij zien komen denk ik dan 😉 Hier kun je eens rondkijken wat je tegen die E48 storing kunt doen. Laat ons in dat topic weten als je er niet uitkomt, want dat kunnen we wel voor je oplossen.