1
Vraag
2
Reacties
MarcoMoon

Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Verhuizen: gelijk Ziggo op nieuw adres. Hoe gaat het met mijn e-mail?

Wij gaan per 7 maart verhuizen naar een nieuwbouw woning in berkel en Rodenrijs. In den haag (huidige adres) hebben we ziggo. We willen gelijk per 7 maart in berkel ziggo en wat de vraag is dat we in den haag T/m 8 april ziggo willen behouden.

De vraag is dat ik mijn huidige e-mailadres wil behouden en weer koppelen aan mijn nieuwe ziggo contract in berkel.
is dit mogelijk?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
MarcoMoon
Let op ivm SmartCards al dan niet icm met een CAM-Module, als je die in gebruik hebt.

verhuizing Ziggo-:>Ziggo (!!!)
Thans bij Mijn Ziggo geregistreerde SmartCards in bruikleen, kun je met je bestaande abo meenemen. Als je echter een nieuw abonnement afsluit dan vervallen de oude SmartCards en mag je gaan huren.

verhuizing Ziggo->UPC
Er moet sowieso een nieuw abonnement worden afgesloten. Ziggo SmartCards in bruikleen raak je kwijt en moet gaan huren.

verhuizing UPC->Ziggo Dan kun je gehuurde Modules/SmartCards hebben, maar dat maakt verder niet zo uit. Vermoedelijk ook altijd een nieuw abonnement nodig.

Verhuizing UPC->UPC Omdat het hier om gehuurde SmartCards gaat, maak het niet uit wat je doet: abo aanhouden of nieuw abo afsluiten.

Gr Han

Bekijk in context

8 Reacties 8
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/verhuizen/?CMP=url_verhuizing&gclid=EAIaIQobChMIq8OG8pnU4AIVVeJ3Ch1wgQn4EAAYASAAEgIINPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Wel e.a afhankelijk voormalig ziggo en voormalig upc gebied! (o.a apparatuur)
MarcoMoon
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Dat is juist het probleem, ik wil een nieuw contract van ziggo op mijn nieuwe huis, en nog ongeveer 1 maand op mijn oude adres. Dan zeg ik mijn oude pakket op maar kunnen ze dan mijn e-mailadres weer koppelen aan mijn nieuwe pakket (woning)
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dat wordt volgens mij moeilijker. ( weet dat niet zeker)Wellicht dat een van de moderators dit op kan pakken. Of neem even contact op met de hulpdesk. of Gebruik deze link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Even een aanvulling Jan F. Heeft zo iets bij de hand gehad. Wellicht kan hij u verder opweg helpen. Succes bij de verhuizing. Gr Rob
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
MarcoMoon
Let op ivm SmartCards al dan niet icm met een CAM-Module, als je die in gebruik hebt.

verhuizing Ziggo-:>Ziggo (!!!)
Thans bij Mijn Ziggo geregistreerde SmartCards in bruikleen, kun je met je bestaande abo meenemen. Als je echter een nieuw abonnement afsluit dan vervallen de oude SmartCards en mag je gaan huren.

verhuizing Ziggo->UPC
Er moet sowieso een nieuw abonnement worden afgesloten. Ziggo SmartCards in bruikleen raak je kwijt en moet gaan huren.

verhuizing UPC->Ziggo Dan kun je gehuurde Modules/SmartCards hebben, maar dat maakt verder niet zo uit. Vermoedelijk ook altijd een nieuw abonnement nodig.

Verhuizing UPC->UPC Omdat het hier om gehuurde SmartCards gaat, maak het niet uit wat je doet: abo aanhouden of nieuw abo afsluiten.

Gr Han
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
MarcoMoon Een overlappende periode is, helaas, niet mogelijk. Als u in Berkel en Rodenrijs een nieuw abonnement afsluit en later het abonnement in Den Haag opzegt, verliest u uw huidige mailadres(sen). Die zijn niet te koppelen aan uw uw nieuwe abonnement.

Ik ben net verhuisd en had een overlap periode van ruim 2 weken. Ik heb me gered met de mobiel hotspot van mijn telefoon met wat extra gekochte data. Misschien kunt u gebruik maken van een Ziggo-hotspot van uw nieuwe buren.
MarcoMoon
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Jan F. wrote:
MarcoMoon Een overlappende periode is, helaas, niet mogelijk. Als u in Berkel en Rodenrijs een nieuw abonnement afsluit en later het abonnement in Den Haag opzegt, verliest u uw huidige mailadres(sen). Die zijn niet te koppelen aan uw uw nieuwe abonnement.


Bedankt voor je reactie, dan is dat duidelijk.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Uh, Het antwoord van Jan is ook een beste antwoord. Ik vergat in te gaan op het verlies van je Email address bij een nieuw abo. Dank voor je aanvulling, Jan. Zo'n wisseling van Email adres levert een hoop gedoe op.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic