Beantwoord

Upcmail account wachtwoord wijzigen

• 17 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Hallo!

Ik heb al sinds jaren een @upcmail account die ik nog steeds volop gebruik (via mijn ouders toendertijd, inmiddels woon ik op mezelf en hebben wij via mijn vriend een Ziggo account). 

Nu wil ik echter mijn wachtwoord wijzigen, maar ik denk dat mijn email account helemaal niet gekoppeld is aan een Ziggo account ( omdat wij er maar 1 hebben, deze is van mijn vriend en volgens mij hebben mijn ouders wel een Ziggo account maar ik weet niet of dit omgezet kan worden?). 

Als ik wil inloggen, kom ik nergens en als ik mijn inlog of wachtwoord wil opvragen, zegt de website dat ik een email zal ontvangen, maar die komt helaas nooit ( dit omdat ik denk dat er geen account aan vast zit). Hoe kan ik dit nu het beste oplossen? Er worden steeds vaker accounts van mij gehackt ( van o.a. facebook e.d. door mensen uit China) waar ik dus beveiligingen op zet tegenwoordig EN mijn wachtwoorden van alles regelmatig reset, maar dat kan ik dus niet van e-mail account. Ik heb ook al ingelogd via Ziggo webmail, dit werkt wel maar dan kan ik het niet veranderen, althans ik zie geen optie ervoor. 

Alvast bedankt! 

icon

Best beantwoord door Eddy 17 oktober 2020, 19:48

Hallo @AnjoM 

vermoedelijk hoort dit account nog bij het abonnement van uw ouders. Kijk of laat hen kijken, in dat Mijn Ziggo staat het mailadres daar wel vermeld kunt u daar het wachtwoord wijzigen daar kan het vast wel. 

Voor de toekomst zou ik het mailadres, als het nog bij uw ouders hoort,  een keer laten overzetten naar uw eigen abonnement dit kan de Ziggo klantenservice voor u regelen.

U hebt daar wel de relevante gegevens voor nodig als adresgegevens en klantnummer e.d. om fraude te voorkomen.

Gr. Eddy

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +27

Dat emailadres zal nog aan het account van je ouders hangen.

Daar zal dan ook die mail wel naar toe gaan.

Reputatie 4
Badge +4

Is dat UPC mail account wel overgezet naar het abonnement van jou en je vriend?

Indien nee, dan moeten je ouders inloggen in MijnZiggo en je wachtwoord aanpassen. 

Zet je postcode en huisnummer in je profiel. Vraag aan een moderator of je email adres kan verhuizen 

Reputatie 5
Badge +7

Hallo @AnjoM 

vermoedelijk hoort dit account nog bij het abonnement van uw ouders. Kijk of laat hen kijken, in dat Mijn Ziggo staat het mailadres daar wel vermeld kunt u daar het wachtwoord wijzigen daar kan het vast wel. 

Voor de toekomst zou ik het mailadres, als het nog bij uw ouders hoort,  een keer laten overzetten naar uw eigen abonnement dit kan de Ziggo klantenservice voor u regelen.

U hebt daar wel de relevante gegevens voor nodig als adresgegevens en klantnummer e.d. om fraude te voorkomen.

Gr. Eddy

Reageer