Happel48

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgaande mail wordt niet geaccepteerd

Ons email adres voor uitgaande mail wordt niet geaccepteerd door de ziggo mail server.
9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Meer info graag. Wat heb je al geprobeerd, gebruikte apparatuur / programma /app.
Happel48
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We gebruiken een ipad met standaard mailprogramma. De uitgaande server en poort ingesteld op smtp.ziggo.nl en 587.
maar bij verzenden komt de melding dat het mailadres niet wordt geaccepteerd door de server.
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Versie Ipad enz

Verder nog andere machines / pc's

En sinds wanneer , heeft het ooit gewerkt en werkt webmail ziggo weer wel enz?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Happel48. Welkom hier!

Zoals je ziet zijn er meerdere mensen die je hier graag verder mee helpen. Horen we nog even van je? 🙂
Happel48
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het blijkt dat Telfort geen goed certificaat heeft waardoor het niet geaccepteerd wordt als veilige mail.
Geen oplossing te maken dus lijkt het.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik zal over moeten naar een ander mail adres denk ik.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Je gebruikt kennelijk smtp.ziggo.nl:587 als uitgaande Server voor een Telfort Account.
Let er dan wel op dat je voor de SMTP login de gegevens van je Ziggo Email Account moet gebruiken en niet die van je Telfort Account. Dat is bij instellingen te regelen.

Andere optie.
Probeer smtp.telfort.nl:587 als uitgaande server met de login gegevens van je Telfort Account.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/algemene-e-mailinstellingen-smtp-imap-pop.htm
Gr Han
Happel48
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel.
ik zal dat eens gaan proberen.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Het is alweer even geleden Happel48. Heb je de tip van hanh al getest?
hb1295

Level 9
  • 309Posts
  • 2Oplossingen
  • 63Likes
Je moet in OUTLOOK gaan naar accountinstellingen . Dubbel klikken op je account en doorstappen naar meer instellingen. Dan naar geavanceerd . Mogelijk staat er een vinkje bij : Geen kopiën van verzonden items opslaan. Haal dat vinkje weg en de mails komen weer binnen.

Uitgelicht topic