LilyOss

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tweemaal emails ontvangen

Ik krijg al tijden lang 2 keer alle emails binnen. Nu vanavond zelfs viermaal. Wat doe ik hieraan?

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Helaas kan je hier weinig aan doen. De Ziggo Mail server kan van slag zijn of een storing hebben. En werkzaamheden worden niet uitgeevoerd indien noodzakelijk.

 

Belangrijke mail gewoon apart houden en niet belangrijke mail in de prullebak.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
Dave- wrote:

Helaas kan je hier weinig aan doen. De Ziggo Mail server kan van slag zijn of een storing hebben. En werkzaamheden worden niet uitgeevoerd indien noodzakelijk.

Dit is direct wel heel stellig. Waarom kunnen er geen andere oorzaken zijn?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
bburgg wrote:
Dave- wrote:

Helaas kan je hier weinig aan doen. De Ziggo Mail server kan van slag zijn of een storing hebben. En werkzaamheden worden niet uitgeevoerd indien noodzakelijk.

Dit is direct wel heel stellig. Waarom kunnen er geen andere oorzaken zijn?

Omdat er een storing was aan de mailserver door een moderator bevestigd.

 

Tenzij je monteur afspraak hebt of een bestelling dan krijg je altijd 2 keer mail 1 voor herinnering en 1 voor bevestiging.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Ik krijg al tijden lang 2 keer alle emails binnen.

Alle Emails en dus niet alleen Email afkomstig van Ziggo, waar inderdaad een probleem mee was, waardoor je meer keer hetzelfde bericht kon krijgen.

Als je inderdaad alle Emails dubbel binnenkrijgt, is dat wel een hele vreemde situatie, waar ik geen goede verklaring voor heb.

Hoe zit het eigenlijk?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @LilyOss . Zoals je ziet is er geen hapklaar antwoord op je vraag, omdat het ons niet volledig duidelijk is wat er aan de hand is. 

Om wat voor mails gaat het. Vanuit Zigg/de community, of daadwerkelijk alle mails? In het tweede geval heb je wellicht een doorverwijzing aanstaan waar iets mis mee gaat. 

 

Zien we je snel terug? 

LilyOss
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het zijn inderdaad allemaal emails van ziggo.nl. Is de storing nu opgelost? Ik krijg nog steeds tweemaal binnen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Wat voor mails van Ziggo, @LilyOss? Gaat het om berichten over je factuur, nieuwsbrief of dergelijke?

Uitgelicht topic