Hier kampen we ook al een paar dagen met hetzelfde probleem, dat we niet meer bij onze agenda's kunnen komen.
Een paar dagen geleden (vrijdagavond 14-1-22) kregen wij plotseling de melding:
https://sync.ziggo.nl is requesting your username and password. The site says: “OX WebDAV”
Opnieuw het wachtwoord ingeven helpt niets.
Omdat de agenda cruciaal is, ben ik er de gehele ochtend al mee bezig zonder succes. Ik heb de meest actuele instellingen opgezocht op de ziggo website en heb de kalender opnieuw proberen aan te maken met de instellingen (zie hieronder).
Agenda en contacten
Ziggo mail gebruikt CalDAV (agenda) en CArdDAV (contacten) als protocol voor je agenda en contacten. Met onderstaande instellingen synchroniseer je makkelijk je Ziggo Mail contacten en afspraken met je smartphone of tablet.
Inkomende serverinstellingen
- CalDAV server: sync.ziggo.nl
- CardDAV server: sync.ziggo.nl
- gebruikersnaam: volledig e-mailadres
- wachtwoord: je e-mailwachtwoord
Wanneer ik dat doe, krijg ik echter steeds het bericht:
The credentials you have entered were not accepted. Please check your settings.
Iets dat altijd prima heeft gewerkt, werkt plotseling niet meer...
Hoe komen we bij onze agenda's?