Bollenboertje

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Thunderbird mailclient en aanmelden bij Ziggo is mislukt

Sinds half december 2018 krijg ik op Thunderbird geen mails meer binnen en kan ze
niet verzenden.

"Aanmelden bij server imap.ziggo.nl met gebruikersnaam mijnemail@ziggo.nl is mislukt".

Heeft prima gewerkt. 2 Andere emailaccounts ( gmail en strato) werken nog steeds perfect op Thunderbird. Ziggo webmail werkt prima. Alle stappen op de Ziggo hulplijn doorgelopen, Maar geen resultaat. Ook chatten met Ziggo was geen succes ( heel zacht uitgedrukt....)
In Thunderbird alles doorgelopen. Poorten etc. Alles normaal. Toch werkt het niet bij Ziggo.
Heeft iemand een oplosssing ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bollenboertje
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
de vraag ook bij TB neergelegd.
Wachtwoord verwijderd, TB gesloten en weer geopend. Er wordt een wachtwoord gevraagd, hetzelfde wachtwoord weer ingevoerd ingevoerd en .............het werkt weer.
Asjemenou ! Dank voor jullie reacties

Bekijk in context

4 Reacties 4
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Weet niet zeker of dit de oplossing gaat geven.
Wijzig het wachtwoord voor het Ziggo Email Account bij Mijn Ziggo.
Gr Han
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Klinkt al een gebruikersnaam/wachtwoord issue. Het werkt hier gewoon prima met thunderbird.

Welke instellingen gebruik je voor Ziggo?
Bollenboertje
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
de vraag ook bij TB neergelegd.
Wachtwoord verwijderd, TB gesloten en weer geopend. Er wordt een wachtwoord gevraagd, hetzelfde wachtwoord weer ingevoerd ingevoerd en .............het werkt weer.
Asjemenou ! Dank voor jullie reacties
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Als er ergens settings wijzigingen zijn of protocol / beveiliging aanpassingen enz kan zoiets ook voorkomen.

IN gehele circuit dus local device, netwerk en mailhoster enz.

Uitgelicht topic