Beantwoord

Thunderbird mailclient en aanmelden bij Ziggo is mislukt


Sinds half december 2018 krijg ik op Thunderbird geen mails meer binnen en kan ze
niet verzenden.

"Aanmelden bij server imap.ziggo.nl met gebruikersnaam mijnemail@ziggo.nl is mislukt".

Heeft prima gewerkt. 2 Andere emailaccounts ( gmail en strato) werken nog steeds perfect op Thunderbird. Ziggo webmail werkt prima. Alle stappen op de Ziggo hulplijn doorgelopen, Maar geen resultaat. Ook chatten met Ziggo was geen succes ( heel zacht uitgedrukt....)
In Thunderbird alles doorgelopen. Poorten etc. Alles normaal. Toch werkt het niet bij Ziggo.
Heeft iemand een oplosssing ?
icon

Best beantwoord door Bollenboertje 4 januari 2019, 19:58

de vraag ook bij TB neergelegd.
Wachtwoord verwijderd, TB gesloten en weer geopend. Er wordt een wachtwoord gevraagd, hetzelfde wachtwoord weer ingevoerd ingevoerd en .............het werkt weer.
Asjemenou ! Dank voor jullie reacties

Bekijk origineel

4 Reacties

Weet niet zeker of dit de oplossing gaat geven.
Wijzig het wachtwoord voor het Ziggo Email Account bij Mijn Ziggo.
Gr Han
Badge +10
Klinkt al een gebruikersnaam/wachtwoord issue. Het werkt hier gewoon prima met thunderbird.

Welke instellingen gebruik je voor Ziggo?
de vraag ook bij TB neergelegd.
Wachtwoord verwijderd, TB gesloten en weer geopend. Er wordt een wachtwoord gevraagd, hetzelfde wachtwoord weer ingevoerd ingevoerd en .............het werkt weer.
Asjemenou ! Dank voor jullie reacties
Reputatie 4
Badge +2
Als er ergens settings wijzigingen zijn of protocol / beveiliging aanpassingen enz kan zoiets ook voorkomen.

IN gehele circuit dus local device, netwerk en mailhoster enz.

Reageer