Beantwoord

Strepen door inkomende e-mails via de Ziggo webmail

  • 21 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 325 keer bekeken

  • Ontdekker
  • 3 reacties

Sinds een week ontvangen wij gestreepte berichten in de Inbox van Ziggomail. In de kolom waar ze onder elkaar staan. We kunnen de berichten wel openen. Een verstuurd bericht is niet aangekomen bij de geadresseerde. Het vreemde is dat dit alleen voorkomt als we mail openen via een internetbrowser. Het maakt niet uit welke en ook via verschillende apparaten. Wel is een laptop van ons gehackt door een nepmail van Ziggo, waarop (helaas) geklikt is. Maar dat was vijf dagen nadat de strepen begonnen. Op die laptop stond het account in Windowsmail en daar kwam al helemaal niets meer binnen.

Dat account is verwijderd, maar de strepen zijn we nog niet kwijt. 

Heeft iemand dit gehad? En hoe opgelost?

De mail die wij zgn van Ziggo ontvingen ging over een sessie die niet correct was afgesloten. Een link om op te klikken en opnieuw opstarten. 

icon

Best beantwoord door Eppie 27 oktober 2019, 14:11

Heb er naar gevraagt bij ziggo, ook foto's bijgevoegd en zij vonden dit iet heel aparts.

Ik kreeg een oplossing van hun aangerijkt door een nieuw wachtwoord aante maken. Dit heb ik niet ge daan, maar een ander account toe gevoegd.Namelijk een Pop3 account.

Toen ik dat had gedaan en nadien op mijn webmail via de browser gekeken, kreeg ik bij nieuwe emails er geen streep er door. Op de oude emails zag ik geen verandering, daar bleven de trepen er inzitten.

Dus ik ben blij nu :relaxed:

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

9 Reacties

Zie je die strepen in de webmail of in een mailprogramma?

Die strepen staan enkel in een mailprogramma via een browser. ziggo.nl/webmail.

Het account In Windows mail had geen strepen, maar daar kwamen de berichten al vijf dagen niet binnen. 

Op die laptop is via de gestreepte mail ( dus ziggo.nl/webmail) een link in de foute mail aangeklikt.

De berichten in de inbox kolom komen wel binnen, maar nog steeds gestreept. Zoals in de correctie functie van Word.

 

Is dit met een @ziggo.nl of met een oudere mail zoals @quicknet.nl @casema.nl @upcmail.nl @chello.nl @a2000.nl ?

Ik kan het niet reproduceren in de webmail met @ziggo.nl , maar misschien komr er iemand anders langs hoe dit fenomeen aan te pakken.

Dit is met een @ziggo.nl. Intussen ook geprobeerd of de router misschien de boosdoener is, maar dat blijkt niet. Vaag.

Maar dank voor meedenken/kijken.

Ik heb daar ook problemen mee. Namelijk met ******@chello.nl IMap instelling , maar ook met ****@upcmail.nl pop3 account.

Ik heb hier niets aan veranderd.

 

Reputatie 5
Badge +9

 Check in je webmail of Instellingen —> E-mail —> Algemeen —> Verwijderde e-mailberichten permanent wissen aangevinkt is.

Reputatie 7

 Check in je webmail of Instellingen —> E-mail —> Algemeen —> Verwijderde e-mailberichten permanent wissen aangevinkt is.

 

@Eppie en @LvB . Welkom hier! Hebben jullie de check gedaan die @bburgg noemt? We horen het graag! 

Heb er naar gevraagt bij ziggo, ook foto's bijgevoegd en zij vonden dit iet heel aparts.

Ik kreeg een oplossing van hun aangerijkt door een nieuw wachtwoord aante maken. Dit heb ik niet ge daan, maar een ander account toe gevoegd.Namelijk een Pop3 account.

Toen ik dat had gedaan en nadien op mijn webmail via de browser gekeken, kreeg ik bij nieuwe emails er geen streep er door. Op de oude emails zag ik geen verandering, daar bleven de trepen er inzitten.

Dus ik ben blij nu :relaxed:

Er stond geen vinkje bij verwijderde emailberichten permanent wissen. Geactiveerd. Krijg nog steeds de strepen.

Een nieuw wachtwoord had ik ingesteld, nog steeds strepen.

Wat Eppie heeft gedaan met een ander account. Een POP3 account. Hoe pak ik dat aan?